Klik Jangan Tak Klik

Tuesday, August 9, 2011

Disebalik FM ini ada ceritanya

Kunun2 tajuk cam ayat ayat chenta pulak...
pagi2 ni tak mo ler letak gambor makanan yer
takut ada yang tirgoda lak...
(ker aku sendiri yang tirgoda hehe)


Yelah akukan bnyk citer pending...so slow2 aku kasi update yer...
yang ni FM masa pi PetroSains
La ni tak kisah jerlah mana2 pi pun kalau ada FM aku beli jer
sebagai tanda kenangan...

FM selipar photo frame ni
masa pi PD....tahun ni tema aku
"tahun melawat PD"
kot...
sbb Mr Y jadual Mr Y penuh dgn schedule org kawen
so pi dekat2 pun jadilah
janji bercuti
yang penting hotel mesti bess punyer....

bezanya cuma hotel yang berlainan
nanti citer hotel story kemudian
yer
Yang ni beli masa pi Thistle Hotel

FM kebaya nyonya comelkan
pulak....macam tau2 jer aku peminat kebaya nyonya...
mmg kat KL banyak tapi aku beli sebab ada
tulis "Port Dickson"
ni hotel lain pulak
"Ancasa Resort"

Last but not least

Mostly aku beli sendiri...tapi yang ni special
hadiah dari colleague yang balik dari SiPadan
tapi SiPadan takde jual FM kot
so beli jerlah dari Tawau bahhh...aku suka sbb lain dari yang lain
asik2 ikan...boring...yang ni susah sikit nak dapat
"kuda laut" cumilkan

Ini jelah FM's yg aku collect setakat ini
takdelah banyak mana pun.start collect pun sejak jadi blogger tegar
tp aku still suka
kot2 ada yang tingat nak kasi kat aku pun bley
gak...beli dgn pemberian org ni
feel dia lain sikit hehe

Thanks jugak pada kengkawan blogger yang sudi nak kasi FM kat aku yer

Lain kali aku tepek koleksi
"Key chain"
aku pulak naaa!!!


Psst: Lately ni sahur dah tak lalu makan ....dah tak lalu or jemu nak makan nasi...yang penting minum susu omega + roti wholemeal ajer...



13 comments:

hyazz said...

woww...banyak nye fm

yanamib said...

sy tggu ada peti ais sendiri nk gak aa hias2 dgn FM gini...mcm cantek lak tgk peti ais penuh dgn FM..hihi~

Pepel BoNda AmaNi said...

aku pun suka collect FM ...tapi now nie...amani sangat suka mengutip FM dekat freezer masuk dalam mulut...huhuhu tensi..tensi

el said...

comey2 jek FM posh..lg2 yg kebaya je tau2 je posh feminat kebaya hahahaha

el x bape suka sgt FM ni...

ermm posh sape yg menang hit no. 88888 tu eh sape menang...

lieyalatif said...

comel2 sis koleksi you...suke yg kebaye tu....cute sgt!

Mimy Hamid said...

ku jua pengumpul FM posh tapi sejak hilang kena rompak hari tu jadi fobia lak...skrang tengah rasa nakkumpul balik tapi hazab jugak mana nk dpt yg overseas mcm dulu

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

byknye koleksi fm...pos mcm ne u simpan keychain ye?

kurus said...

banyak nya beb .. suke haq yg kebaya nyonya tuuu :))

GREENJADE said...

cumil2 FM dia.bak seketui ekekeke

sis saye ade terjumpa 1 blog ni byk gak FM cantik2..boleh order online lg..http://fridgemagnetonline.blogspot.com/

Dee said...

samalah ngan dee..minat kumpul FM..

Anis Azalea said...

lebih kurang sama byk gak koleksi...

key chain semua simpan dlm kotak...takkanla nak sangkut kat handbag..zaman sekolah sangkut kat beg sekolah takpe gak..heheh

mummysyafie said...

nor pun tengah kumpul FM. nanti tinggal kan address kat comment box nor taw..ada satu FM tuk u sebagai koleksi.

| SUE | said...

FM kebaya nyonya tu cantik...tkdo lg dlm collection