Klik Jangan Tak Klik

Friday, April 22, 2011

Bread Pudding wajib cuba taw!!!!

U all datang kat sini harus terai
Bread Pudding
terbaik...delicious taw!!

Naper tak percaya ker???kena terai mmg sedap sgt...bukan aku
jer yang cakap okey..diakui oleh Mr Y & PIL

Tengok mmg bess breakfast kat sini....MIL makan pun tak toleh kiri kanan
hehe

Antara makanan yang aku cuba..
selagi ada

Mee goreng sedap....potato wedges & sosej

Chicken porridge...not so...kalu cair sikit mungkin mariiii...

Nasi lemak...sambal yummy

Tak apa kermendenya ala2 cheese..yogurt..
omputih suka jer aku makan....tekak malay tu malay jugak...

tak sedap ikut tekak aku
Mr Y terai pun muka kelat jer..
confirmla tak sedap..ratah salad tu jer

Untuk tenaga katanya...half boil egg...

FIL & Mr Y dah lesap p balik bilik...kitaorg lepak lagi sambil borak2..
harus dua2 pun kaki borak

Kat sini macam2 pastry ada...sedap jugak..

Psst: Nanti aku update entry menu2 & nama restoran ni...jgn risau lepas ni muka aku takde...so adapla puas hehe

11 comments:

Faizaharis2 said...

wahhh byknyer makanan....menarikkk3

-oP_ida- said...

sis..makanan kat sana memang sedap.......tak dinafikan.....eheh

Mr feckry said...

wa tngok je dah jadi lapar

SyaNa said...

rindu nak pegi buffer bfast hotel

ratusiput said...

no diet2 time bercuti2.rugiiiiiiii :)

etiey.com© said...

salam kenal... rsanya dulu pernah jengah sini.

Mimy Hamid said...

alal aku ingat resepi beb...huhu br nk try..rupanya ko makan..jeles

NUNU EERA said...

da lma la xmam kt hotel.. xleh jadi ni.. nk kne request ni.. hehe..

Rinna said...

Sedap2 tgk makanan tuh.. :)

el said...

adooiiiii sedapnye menu2 semua...lapar lahhh huhuhu

Softtouch [Hanim] said...

bestnya....byknya mknana...pil sis [un sy nmpak happy sgt dorang..rajin anak menantu bwk dorang cuti2...