Klik Jangan Tak Klik

Wednesday, March 2, 2011

IKEA Sales!!!!Jom terjah pagi pagi

Nila penyebabnya tak jadi puasa Khamis
jadi puasa Rabu...
sebab IKEA punya penanganlaaa

more info about the sales
leh check it out kat
link ni
IKEA

Mula esok sampai 3 Mac
sampai ker 20 Mac
yang special sangat tu mula
esok pagi dari 7am - 9.30am
harusssla aku bertenggek pagi2 tu pun kalu rajin

Antara promo yang ada...ok per banyak diskaun tu...IKEA ni nama jer murah tapi
bila dah amik tu ini amik kau mau phening tengok angka tu
apa2 pun kena bijak
so time sales2 ni la nak grab!!!

Kerusi santai ni pun turun.....RM79 mmg berbaloi...

K laaa SELAMAT BERSHOPPING..



Psst: Tak tahulah berbaloi ke tak....sebab tengok dari katalog murah dari harga biasa...nanti aku pi usha2 aku update lagi yer

17 comments:

ieda said...

wah2 kalau dekat sure den terjah beb .. best nyaaa :)

NeenaAnuar said...

harussssssss ke IKEA lagi lepas nie.. hehehe... :D

munna said...

kalau IKEA ada kat Pahang ni... pagi2 lepas subuh munna dah serbu...tapi apakan daya IKEA takde kat sink

shuhadah Zainol said...

waaaa..kalau dekat harus terjah....

Mr feckry said...

patut le akak gua ajak pi ikea

Anis Azalea said...

uh dah lama tak p..

NuNu EeRa said...

mcm biase.. hrus terjah ni.. ;)

Softtouch [Hanim] said...

mesti ramai org sis..sedangkan xsales pun ramai apatah lagi sales..mmg murah tu tp xsanggup nk pg sbb ornag ramai..

Kaseh said...

aku kalau dkt dah lama aku pi bertenggek kat ikea tu ..tapi sib baik jauh..kalau tak aku da hadap karipap ikea ngan meatball dia je..shpping kelaut...

Lady of Leisure said...

nampak mcm berbaloi tu.. barang2 ikea lawa2 kan..

Delimasari said...

kirim boleh

☆ lieya latif ☆ said...

wah bestni sis....leh rembat ape yg patut...tapi lieya nak kesane dah takleh dah...dah sarat sgt ni...mau pengsan sakit kaki pusing ikea hihihihi...

hepi soping sis!~

Isteri Encek Bard said...

wah teruja tengo sale di ikea nie... nak gi lah

Rinna said...

Wahh Ikea sales..ekk.. kena pi terjah nie.. :)

AngahSayang2314 said...

eh macam nak gi beli jer

rasp said...

i suka gak bila ikea nie ada sale...
bila tengok ada sale je...
mulalah verangan nak beli mcm2...
tu lum jejak kaki lagik tu dah verangan hehehehehe..

Mimy Hamid said...

aku gi ikea hari tu ngan Encik Awak tak best...byk kena pantau..geram je tgk brg sale