Klik Jangan Tak Klik

Sunday, March 27, 2011

Breakfast Terakhir sebelum melangkah pergi

Tajuk tak henggat...kunun2...yelah
inilah breakfast terakhir kami
sebelum check out..
jadi haruslah makan betul2...hehe

Mulakan dgn cereal baek utk kesihatan....tapi cereal ni bess
sbb ada campuran macam2...

yang kurang berat tapi still menyelerakan...kan aku dah kata
roti kat hotel wajib rasa...today no toast bread mau tukar selera
aku tengok aku sendiri kecur air liur boleh...ni yang nak pi repeat balik ni

beralih yang berat pulak...roti canai pun ada taw.......apa ingat mamak jer ada roti canai
sini punya roti canai lagi sedap

Kegemaranku.....mihoon sup yummy
macam kat stall punyalaa...bukan cin cai punya tak mmg terasa supnya
puji macam nak rak macamla hotel ni nak kasi aku makan free
(tapi mmg free pun kalau stay kat sinilaa...kalu saja mai kena bayolerrrr..)

Memang tak tifu...sedap buffet breakfast kat sini
ni antara kegemaran aku gak...
chicken porridge...
ko letak macam2 makan sampai puas...
paling suka ada lobak asin
lagiler terangkat!!

yang aku tergedik nak cuba
walaupun....yogurt dgn buah buahan
another healthy breakfast...
dah amik Mr Y dok jeling
"ha...ha... finist it"
muka aku dah cebik...tak lalu nak telan
buah tu okeyla tp susu masam aka dadih tak lalu tekak ni huhu

tapi kalau yang ni aku lalulaaa.....sedap western breakfast...
macam2 sosej ada

chef dia masak kat luar...boleh nampak apa depa buat...
chef kat sini mmg frenly..also the staff
semua murah dgn senyuman
I likee!!!
Paling aku suka buffet kat hotel ni sebab food sentiasa refill
so kalau korang terlambat datang
macam akulaaa...terlajak...tido lambat daaaa...projek baek punya hehe
so food sentiasa ada
walaupun ramai guess masa tu...

muka baru lepas mandi...tp ada gak aku tengok orang tak mandi rilex jer turun breakfast...
tapi aku tak beselaa....kalau nak keluar mana2 wajib ler mandi dulu...tak koser aku sememeh

Jemput breakfast....nyum...nyum

Psst: Rindunya nak breakfast kat hotel...hari ni pagi2 buta dah chow nak buat passport..hari tu pi tapi MIL jer yang buat...aku tak buat sebab atas alasan tertentu.kalau rajin nanti aku update for korangnya reference insyaallah

8 comments:

ieda said...

wah2 x menaham menu kat otel niekan .. kalau ada peluang sesekali mcm nie kena try semua kan :)

NeenaAnuar said...

adoii.. tengok gambo2 kat entry nie.. terus perott I berbunyik beb.. hehehe..

Miecyber said...

Nyummy.....


RAM & ROM

SyaNa said...

aku kalo dok hotel, time bekpes yg paling au tggu
suke sgt bekpes kt hotel
sbb nk tgk bufet dia sedap ke tak
ade gk hotel yg xbest

ratusiput said...

thats why aku rase pan pac still bertahan smpai arini.yela kalau tgk rupa luo hotel dia cam dh buruk je kan.tak mcm hotel berbintang2...ratu pun tak pnh masuk.yela dh dok jb kan.nk watpenye masuk.lalu2 je la.bila tgk ko review camni atleast tau la jugak kan...good info..

Rinna said...

Woww tgk makanannyaa pun dah tau mmg terbaik..laa..sedap2 plak tuh.. best dpt menginap kat sini yer.. :)

Softtouch [Hanim] said...

byk2 tu sy plaing suak western brekpes...heeeee

sarah mohamad said...

nyummy betul nampak breakfast tuu. *gulp!