Klik Jangan Tak Klik

Sunday, October 17, 2010

Mihun kari lawan kerabu mangga

Antara favorite aku ialah Mihun kari
Mee ni ada kureng sikit.....
so kalau aku teringin nak makan biasa aku pergi dekat
Groupbase Damansara
memang bess....

Tapi....ada tapinya aku tak suker kerang yang tak dimasak sekali dgn kuih
mananya letak kerang mentah yang masih merah lagi tu
eeee goliden
terpaksalah aku keluarkan satu persatu
jenuh betul nak makan
kalau buat sendiri aku prefer masukkan sekali
bahan2 mentah tu

tak cukup makan mihun kari nak jugak side dishes
pun antara fav aku....kerabu mangga
mmg sedap sgt....tak semua tempat leh buat kerabu ni dgn sedapnya....
biasanya kalau nak sedap kena letak sos nampla or sos ikankan
aku leh perabihkan sorang ni sebab mmg sedap siap ada gajus lagi

Dah kenyangkan apa lagi baliklaaaa
tak pun cuci mata kat tempat lain

Psst: Yang tak bessnyer sok dah nak kerojer..babai!!!

14 comments:

Mr feckry said...

gua nak makan kerabu mangga la

Eri-chan said...

i tak suka kerang tak masak..
anyway rambut u lawa...hehehe

Bit Zamri said...

sodap nya..
uuuhh nak mihun kari itu..drooling~

ieda said...

uik samer ngan den beb , suker mee hun kari , mee kari kurengg .. aah kalau kerang x dimasak bersama punn x suker .. erghhh mau x makan mee hun kari tuu ..

miss chekleen said...

hye...kerabu mangga best

hani said...

kerabu tu sedap...

cgi0 said...

aduii.. bestnya kerabu mangga.

mai ronda2

cikani said...

xpenah try mihun kari...nti nk try gak laa hehe

MiSs TOrA said...

slmt br mkn somtam =) cm kerabu jgk le..nyamm3 sdap =) hihi

y@n@ M!B said...

sy kureng sket kari ni..sbb cpt muak..klu teringin br pi cari mee kari..hehe~

terer eh sis guna chop stick =)

Amirrah Zawani said...

i pun suka mihun.. mee kurang sikit..
kerabu mangga pun i suka.. sedapnyaa... lapar dh ni..

Softtouch [Hanim] said...

suka jgk mee kari...sy mihun pun ok mee pun ok..balun je dedua...he he he

mummysyafie said...

mee hoon tu sedap..kerabu mangga nor tak reti. apa pun..u nampak cantik in purple..

rasp said...

i pun kureng kalo mee...
and kureng skit dgn kerang2 nie....
tapi itu kerabu mangga...
walla! all time favvy tu...