Klik Jangan Tak Klik

Sunday, October 10, 2010

Biskut Halia ni sedap taw!!

Inilah biskut yang aku beli kat IKEA
biskut halia tp ada flavour lain jugak
kalau tak silap strawberry & cappucino
tapi yang ni aku rasa macam sedap ajer
bukan macam mmg sedap tak percaya pilah cuba

Murah pun murah promo RM4.90 ajer...kalau tau sedap sgt
mau aku borong bnyk sikit
yelah masa ni pun aku pi IKEA sorang2 jer
dah kiri kanan dah penuh
dgn barang....so yang ni jerla aku sempat rasa

tapi mmg sedapla kalau dah layan mesti nak layan lagi sebabnyer tak manis
sgt...leh kudap cam snack pulak

Psst: Hari ni tak pergi mana2 ingat nak tempat Mr Poposh jelah...hehe

5 comments:

ieda said...

ermm nampak sedap .. tapi x tahu pulak kat ikea ada jual cookies2 nie .. hehehe x habis pusing lah den nieee :))

-NiD's- said...

nanak jugak sis..sini takdalaa biskut nieh.

mummysyafie said...

kalau gi ikea suka amik biskut yang ada inti coklat tu. biskut kat situ mmg murah kan. nx time leh la cuba biskut ni plak.

NeenaAnuar said...

I dah penah try biskut nie.. tapi pening lah biler makan! huhuhu...

AngahSayang2314 said...

angah gi gak tapi tak beli pun sedap ke??