Klik Jangan Tak Klik

Monday, August 16, 2010

Letihnya Berpuasa

Sedar tak sedar dah masuk hari ke 6 kita berpuasa
cepat betul masa berlalukan...
So dah lama tak letak muka Mr Poposhkan
kasik dia enterprem pulak
hehe

Kat rumah bukan takat kami jer yang berpuasa
Mr Poposh pun puasa jugak

Mana tidaknyer diakan makan dua kali
sehari sahaja yer...makanannyer pulak harus dicatu kerana takut obesiti
walaupun ...tapi itu bukan lemak yer...itu muscle
nak sedapkan hati
hehe

So bila kitaorg bangun sahur dia pun bangun jugak
makan sekali
(makan food dialah)
takkan makan semeja dgn kitaorg
yang bagusnyer dia ni
ko makanla apapun dia takkan kacau

Keletihan sgt nak tunggu waktu berbuka...bila time berbuka baru dia
makan walaupun aku dah letak awal makanan dia
tapi dia tak makan...tapi siapla sepanjang harila dia membuta
letih sgt..kalah kita yang berpuasa hehe

Psst: Binatang pun tahu menghormati bulan ramadan...inikan manusia kalau tak puasa ruginyer

19 comments:

ieda said...

heheheh sekali tgk poposh nieh dah temuk2 lah kannn beb .. heheh cumei tulll .. suh dia poser gak .. dah nampak ketembaman dier niehhh heheheh

☆ lieya latif ☆ said...

keh keh keh ....mr poposh pun kene catu makanan jugak yeak....heheeeheh..comel jek tgk muek die tu sis...pasrah gitu heheehehehe......

lieya tegelak2 tgk aksi die duduk tu....mcm org plak....mesti bijak ni kan sis....

ataicha said...

wah menarik.. kucing pun posa gak.. :p

MiYOKO TACHIBANA said...

rajinnye Mr POPOSH berpuasa...tp, bdn maintan montel2 comelll...eeeii...geram sggh...

rasp said...

hehehehehe...well trained lah poposh nie!

Mr feckry said...

macam garfill la

Softtouch [Hanim] said...

bijaknua poposh ni sis...tau plak dia bulan pose..betullah haiwan pun tau hormat org pose..malu jer manusia nie..

atty's said...

salam posh ..kty rasa pun binantang pn tau ..hormati bln yg mulia nie.kty pun ade buat entry pasal cat posa..

alor sian nya poposh...

ratusiput said...

lama mr poposh tak interframe ekk..makin gebu bdn dia...ehehe...

Azmiezas said...

Ala..tomeinye..
Poposh pun puase yer!!..

tiafazunia said...

poposhhh cute lahhhh!!!! :)

makdara TERDIVA said...

semakin mantap body poposh :)

ikiqzana said...

rasa nk peluk2 & cium2 jer poposh ni.. tapi pose bole ker..?? hihihi

klu x silap arini anniversary posh kan..?? happy anniversary semoga berpjgn jodoh dn hapi selalu yer.. amin.

Eri-chan said...

wah poposh puasa..tembamnya..muka letih giler..sian...

mummysyafie said...

mak ai..muka poposh dah macam mencuka nak tunggu berbuka gak ke

Lady of Leisure said...

comelnya poposh dok terkangkang gini.. arri pon suka dok gini.. moly idak pulak, agaknya sebab molly girl kot hehe

Delimasari said...

laaa poposh pun puasa = bagusss222

qellissa said...

poposh puasa2 pon gemok juga ea..hihihi

NeenaAnuar said...

hahaha.. cian poposhh.... cute giler muke keletihan dia tu... :D