Klik Jangan Tak Klik

Monday, August 9, 2010

Alalala comeinyer

Tadi dgn SuperHerokan
la ni dgn character kartun yg cumil2 lak
leh aku perasaan cumil jab huhu

Toy Museum ni menyimpan sebanyak
100,000 ribu koleksi patung & permainan
tapi tak larat aku nak ambil semua
banyak bebenokan...

Sebelum korang meluat tengok gambo aku dgn sicomel2 ni
meh aku habaq mai
kat mana Toy Museum ni yer
Muzium ni betul2 berdepan Coptorne Orchid Hotel
address kat Jalan Tanjung Bungah...
Kalau menuju ke Batu Feringgi mesti nampak punyer

Gremlins...aku suker sgt citer ni kalau main kat TV mesti tngk berkali2
aku minat kat character yang paling cute tu
bukan yang jaat tu

Character yang aku geram sgt siap nak peluk2 lagi
hehe

kuci...kuci...kuci...allalaala...Fiona aku tak nampak
Shrek jer dgn babies dia jer ada
hehe

Ni citer apa yer
cam citer MONSTER ajer

Yang ni aku tak ingat laaa saper yek
siapa ingat sila bagi tau yer...

E.T pun bess gak....pofular masa zaman kecik2 dulukan
budak zaman la ni mesti tak tau saper
tetiba teringat Drew Barrymore berlakon masa tu dia pun kecik lagi
hehe

Bugs Bunny & the gangs...Barney aku kenal yang lain tak kenal sgtlaa

Wachaaaaaaa....kung fu Panda....hehe
ada berani????

Psst: Dulu kecik2 pun giler tngk citer kartun...He-Man...Thundercat...popeye...cartoon dulu2 lagi bess dari yang sekarang ni....hehe

16 comments:

Anonymous said...

komfom dtg sini anak2 aku tak mo balik..huwaaa!

Nuroll said...

huhuhu...yg biru gigi tajam tu nama dia lilo!!!

Mr feckry said...

ade robot transfomers tak

☆ lieya latif ☆ said...

comel2....ni mia mija sure suke ni sis heheheeh.....

tu laaa...tgk karakter2 ni terus nak remind cite ape n karakter ape kan......

Dee said...

dulu dee menginap kt copthorne hotel sis masa gi penang..gi toy museum ni jln kaki je..hehehe..

Softtouch [Hanim] said...

haahlah budak2 mesti suka sis..pic no 2 tu cite monster inc..pic no 3 tu lilo n stich..bestnya kat situ..comel..suka tgk..

Rinna said...

Wahh comeinyaa..toy tuh.. mmg laa kalau pergi.. anak aku tak nak balik laa.. dok ngadap toy tuh semua.. :)

ieda said...

uhuhuhu kalau bawak anak2 den .. waaaaaaa harus x nak balik nieh .. kalau balik punnn nak beli satu2 huhuhu

rasp said...

kalo i gi situ rasanya mesti sapphire tak mo balik....

qellissa said...

bestnya kat c2 byk toy...i suker lah shrek tu cumel sey...anak2 dia pon cumel giler..

Hariz said...

pusing bebenor yeap :P


New Entry Prof-Hariz
Apakah kita melaksanakan ibadat puasa atau puasa adat?

SURIA AMANDA said...

huii..comel la..binatang yang biru kalau x silap Lilo..ala citer Lilo & Stich tu..

attyfir said...

kalo fir dpt pegi ..mesti dia sukak nie,,

Miss AZ said...

alolo,,
comelnya anak-anak shrek tu..

mummysyafie said...

yang ni harus gi kalau ada peluang smapai penang. abang mesti seronok kalau leh pegang shrek tu

NeenaAnuar said...

winduunyer nak polokk shrek! :D