Klik Jangan Tak Klik

Wednesday, July 28, 2010

Yang ni lagi Panasss

Jgn tak tau lepas jer pi makan kambing
aku tak makan yer...jadi kepanasan adalah kureng

kunun2 nak pi melawat & bergedik amik gambo kat

I-CITY yang bukan main ramai blogger pi bergambo kat situ...
aku ambil gambo dari luar jer punyer ler ramai umat manusia padahal masa tu
dah nak dekat kul 12pm

tapi kami tak singgahler
tapi mmg cantiklaaa tengok semua pokok2 tu ada lampu
ni kalau DSLR lagi ler meriah
klik klik hehe

Last2 Mr Y teringin nak makan durian laak...
aku mmg tak berapa minat
pun sebab apa yer...sebab bau dia
tapi pelik suker makan tempoyak lak
gaul lak dgn sambal belacan
bess2

beli sebijik ajer...mmg takdenyer nak bawak2 balik
beli yg baek punyer...kecik camni tawar punyer tawar dapatler
RM17 hengget

mau ka????

bismillah dulu sebelum makan

ko tengok aku makan alala seketol tu pun susah aku nak telan
yang Mr Y laju jer...
tapi mmg sedap durian tu berbaloilaa...
lemak...manis ....pahit2 sikit...

Dah settle makan
harusler minum air dlm kulit durian
sbb takut panasss kang ada yg domamlak..
mujarab gak alhamdullilah kitaorg orait jer

aku tu patutlah...makan durian pun baper ketul jer
Mr Y beberapa ketul durian + kambing
boleh tak panassss
aku yg risau....dia COOL ajer...
malah macam terlebih energy ajer
adakah kerana kambing atau durian
hehe

Psst:Sesekali aku layan selalu2 mmg nak kenela tu.....

16 comments:

yanamib said...

kambing bakar is my feveret la sis!! sy idak lerr rasa beza temperature dlm bdn..yg pasti ati puas mkn kambenn..huhuhu~

Iman's Umi said...

Wah ada tips rupanya makan durian...minum air dlm kulit durian ye? x tau pun

ieda said...

perghhh beb ... dua2 panas nieh .. deyan panas ... kambing layie panas .. kalau ada darah tinggi x leh makan daging kambing tuuu .. den x leh gi .. herghhhh mgkin sbb x biasa kannn hehehe

deyan .. memang best ternagkat nak2 den ader kebun sendiri di kg .. every weekand ummi antar .. heheh

myQza said...

doyan kat sini dah habis. nak makan beli :)

SURIA AMANDA said...

rugi la akak makan seketoi jer..best apa durian...kambing lagi best wooo...

☆ lieya latif ☆ said...

tu la sis, member lieya pun nasihatkan kalo nak gi i-city gi laa weekdays, jgn gi weekend...musim tgh ramai dok serbu i-city skrang ni huhuhuhu....

laaa sis tak minat doyan ke...adoi rugi ar camtu...sodap tuuuu....lieya kalo dah start mkn, mau berbiji....pastu siap laa tersadai sebab panas huhuhuhu

Mimy Hamid said...

durian oh durain sbb durian mak aku terkena 3 biji rm90 tau..serik tull baik makan tgif..berbaloi..hahah

rasp said...

uishhhhh i nie antu dorian sebenornya...
tapi disebabkan takde geng nak serbu durian...
dah lama dok bertahankan napsu nie hehehehehe

el said...

tobat dah nk pi ICTY tu..panas jauh crowded...berfeluh kt situ aje...
at least dpt gak g kan..hehehe

Mr feckry said...

gua memang terlalu rin pada buah durian...

Rinna said...

Hmm..sedapnya..makan durian.. dah lama tak pekena durian ...Nak kena beli laa cam nie..terguda laa plak.. :)

Lady of Leisure said...

kambing aku suka.. durian pun aku suka ehehehe.. pekena dua2 tu mmg panas la kan..

NUNU EERA said...

klu nk g iCT 2 better weekday xrmai org.. i ske doyan segamat.. hehe..

mummysyafie said...

hari tu gi pun sebab tertarik kat blog kekawan lain. tapi kalau lmbt mmg susah nak cari parking

malam2 layan durian pun syok kan

Pepel BoNda AmaNi said...

last saturday aku pegi i-city tue beb..masa balik tue..depan kat simpang nak masuk i-city tue tengok ada jual durian..makan la brapa banyak pun rm9 jerk kan...tapi idak ler aku singgah sebab aku xmakan durian..tapi klu durian tue dah transform ke bentuk lain aku makan..heheheh

NeenaAnuar said...

I pun berpestaa durian sakannn lately nie! hehehe...