Klik Jangan Tak Klik

Monday, July 5, 2010

Atas permintaan



Atas permintaan ramai betul yg bertanya
pasal detox tea ni
so far dah mcm2 tea aku telan
tapi ni yg paling mujarab & aku akan setia

Aku kasik ni 4 bijik bintang yer
sbbnyer ialah sgt2 rasi dgn aku
jerawat yg tiap bulan suker bertenggek kat muka aku pun dah takde la ni

lepas tu aku tengok kulit pun alhamdulillah
kulit akukan jenis gedik
setiap hari wajib
amal cuci, toner,m0isturizer
kalu tak tengok ler sok pagi mesti tercongok

berat badan aku
pun menten walaupun aku suker makan
tapi turun tu idak ler ketara sgt
lagi satu detox ni tak mendera perut
sbb aku minum pun satu sachet jer
itupun kalu aku amik makanan berlemak
kalu healty food tak ler amik

Harga betul RM26
harga diskaun kat Watson
RM25.80 ajer

Tapi jgnler harap sgt detox tea tu leh
hapuskan semua lemax yg ada
aku pun ada bnyk lemax ni
tapi pandai sorok
(saperla yg tak nak body fit...takde lemak pakai apa pun cantek)

So aku sedar yg aku mmg kaki makan
so kalu kat opis mana ada masa nak workout
tangga nila jadi mangsa aku
sori yer aku amik gambo real punya
tak mau googgle
kalu fit sampai tingkat 10 aku panjat
sampai atas gegel lutut
huhu

mmg aku bnyk bergerak kat opis ni
kalu buleh aku takkan guna LIF

So kalu ada apa2 pertanyaan leh tinggal kat komen nanti aku jawab naaa

Psst: Nak tanya kalu rajin naik tangga PEHA buleh kecik ker....lower part ni payah tul nak kuruih huhu ...poser hari ni...tp tak sahur...sbb letih naaa melayan tetamu & mengemas rumah semalam...dah le Monday kerojer bnyk ni

23 comments:

Cik Bucken said...

seyesly die berkesan eh?
sbb cik bucken ade acne prob jgk neh.
org kate cik bucken kene bersihkan dalam dlu bru leh treat sbb klu x bersihkan dalam nnt die tmbuh balik.
-_-"
nak try la nnt, thanx ye! ^_^

Softtouch [Hanim] said...

rajinnyer sis naik tangga...tp mmg betul kalu ade tangga baik guna tangga dr naik lif..tp kalu sy xdenyelah smpai tingkat 10 naik tangga..mau tercabut lutut ..ha ha ha. thanx sharing..

TopsyTurvyMum said...

product yg menarik ni..
naik turun tangga mmg boleh kecikkan kaki...

salut hang rajin betul jaga kecantikan :)

☆ lieya latif ☆ said...

fuh bagus ar sis...tips2 yg amat bagus...patut ar sis slim maintain comel jeak.....thanks laa sudi share tips2 nie.....mmg lieya pun nak tau rahsia sis.....

tang naik tangga tu lieya respek.....tak ramai dah org nak naik tangga nie, even nak naik setingkat pun sanggup tgu lif keh keh keh ....

rasp said...

perggghhh sampai 10 tingkat tu...
tabik la u sis...
kalo i buat gitu leh gak kurus kan tiap2 hari naik 11 tingkat ....

Rinna said...

Patut laa badan manten jerk..rupanya..amalkan detox tea.. bagus laa..gitu.. :)

Dee said...

posh..thx..aiseh..dulu kan my hubby keje total image..free2 je dpt..tp masa tu i kurus keding..la ni dh gemuks..dia lak dh resign..aiseh..

eh..kalo ada tips camana nk kecikkan peha bgtau eh..i pun ada masalah kt situ..huhuhu..

yanamib said...

sy mmg xtau detox tea..sy mkn royal jelly aje..huhu~

sis ada tag taw..xtau la sis penah dpt ke x..huu~ ^_^

qellissa said...

i selalu minum NH detoxlim..yg ni x penah lak nerai nye..bagus sesgt ke? coz da selalu minum so da immune..da xde effect bila minum NH detoxlim tu..leh lah nerai yg ni pulak..

oya said...

nk tau gaks psl nk kecikkan peha cane..

en_me said...

mesti ramping mcm ziana zain tewww.. ehehe

Anonymous said...

minum air madu campur halia

confirm berkesan!!!!

Pepel BoNda AmaNi said...

nanti lepas pantang leh la i try la plak beb..heheheh...
oooo i lak mempunyai kaki n peha yang kecik..huhuhuhu kesian kan....

CRAZYBEAUTIFUL88 said...

harus cuba nih

Wawa~* said...

nak kurus kna btul2 disiplin.... nowadays rasa malasssss... ahahaha

Lady of Leisure said...

aku detox ngan usana tapi aku ni malas.. kejap aku minum kejap idak..
:D

Delimasari said...

mmg langsing niiiiii

NeenaAnuar said...

I tak suke minum tea.. tapi biler baca you punyer entry nie terus rasa cam nak cuba jerk! hihihi...

I pun everyday gie keje.. kalau boleh memang exercise naik tangga jerk.. at least berbuatt gak lah sikit dari nak tunggu during weekend kan! hehehe...

Ella said...

rajinnya ko posh jaga kecantikan...

hr tu ada amek NH tea. peh dia nya memulas perut sakit, tak tahan ..
Sumpah takmo minum lg...
Nak try ah yg Total Image ni.
Thanks for sharing babe..

ieda said...

aah beb .. tahu dah bandan mu maintain tuh sebab amik detox .. teruskan asal tidak memudaratkan .. aper2 punn makan kalau x balancekan dgn xcercise dlm aper jua bentuk x kan turun berat bdan kannn :))

ALoNa CintamaniszLite said...

ramai ye yg sygkan poposh..
sgt bertuah poposh...

poposh ada bantal sendiri ye?? hmm..bertuah lagi dan lagi..

ALoNa CintamaniszLite said...

minum teh ok..kan?
kalo yg berbentuk pil atau tablet tu yg tak berapa elok utk hati..org kata..hehe..

Anonymous said...

Kalo mnum malam esok pagi2 komfem pg tnds.. Aisehh ..