Klik Jangan Tak Klik

Tuesday, June 1, 2010

Lata Iskandar pulak

Tempat ni mmg wajib singgah kalau ikut jalan lama yer
sebab air terjun dia tersangatla cantik

cantikkan aku mmg pantang tengok air terjun
ni...nak jer aku terjun mandi

Tempat ni pun la ni dah cantik
dah dibaik pulih lain sungguh dari dulu
dulu ada cafe kecik leh minum2
la ni dah takde
kat sini juga wajib makan goreng pisang yg dijual kat tepi2 jalan tu

Nila dia
air terjun "Lata Iskandar"
tapi kalu korang ikut simpang pulai kirim salam jerla
tak dapatlah korang menikmatinyer
kat sini kalu korang dah meroyan nak beli souvenier
mmg dah boleh start beli
aku naik motor pandang jerlah
Mr Y sukalah sbb dia bukan suker soping
dia nak jenjalan ajer
huhuhu
Harus ler wajib amik gambo
dgn giant strawberry ni
la ni dah terasa kesejukan & kenyamanan walaupun matahari sudah keluar

tolak jgn tak tolak
hehe
kita rilex dulu sebelum meneruskan perjalanan seterusnyer
stay tune untuk babak seterusnyer
hahaha

Psst: keputusan untuk 5 komentar terbaik sudah disahkan...tunggu yer...

21 comments:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

bestkan air terjun tue..klu ikut heway plus nak balik ke utara tue..nampak la dari heway tue...air dia sangat sejuk kan...2 kali aku penah g mandi manda kat sana..tue pun masa zaman2 study dulu la....huhuhuhu masa zaman muda remaja gitu...
beb suka la aku tengok pica2 ko kat air tejun tue...

qellissa said...

wah bestnta stoberi beso tu leh mkn x beb?huhuhu

☆ lieya latif ☆ said...

fuh cantik .....air terjun tu mmg laa cantik...tapi lieya tgk sis yg cantik.....posing maut....cute ar...suke tgk!!

kak long said...

best nyer..
last kaklong pergi kt lata iskandar
ni drj 6...
skrg dh beranak pinak..tak gak sampai2...HUHUHU..!

sI tEDI said...

yey! aku dah sampai laya iskandar! :)

y@n@ M!B said...

mmg cantek aa air terjun dia..skrg ni musim panas mmg syiokkk aa berendam dlm air..haha..
lama tak gi berendam.. (-_-)

cha said...

wah akak dgn hubby mmg minat motor2 besar ek.bestnya gi CH

Dee said...

i lg suka naik ikut tapah ni..sbb lg dekat n sejuk je..nak2 bila lalu lata iskandar nih..

Rinna said...

Cantiknya.. Lata Iskandar....selalunya lalu jerk tak penah plak singgah.. tgk jer laa..kalau on the nak ke CH.. tuh.. :) Kalau nak mandi manda weols gi kat kaki..air terjun tuh kat Kuala Woh.. sejuk gak airnya.. :)

ApekxHensem™ said...

wahhh bergaya sungguh hehehe

Nur Su'aidah said...

nice view!!! :) tak pernah sampai sane lg

-aNida OtHmaN- said...

aduss SYOKNYAA g LATA ISKANDAR......

DuniakuAbstrak said...

wah best nya jln2..terasa lapar plak ble tgok strawberi beso tu..haha

Mimy Hamid said...

lata kijang klau tak singgah tak sah..harussssss...apasal ko tak terjun je...lg best menjadi jadi

NeenaAnuar said...

I pun kalau nak ke Cameron... mesti singgah kat Lata Iskandar dulu... pasai tu lebih prefer ikut jalan lama dari ikut jalan simpang pulai! hehehe...

TopsyTurvyMum said...

wahh ..aku pun suka air terjun ni daripada laut tu kann..
paling penting posing ko beb! mentennn:)

Softtouch [Hanim] said...

wah nyamannya tgh air terjun tu...suka tgk sis posing..cantik sangat....mcm artis u....
xlenguh ke pinggang sis riding jauh2?rasenye tak kot kan sbb dpt peluk pinggang mr y lama2...he he he

ieda said...

wehh bukan lata tuh yg cantik .. mulak posing mosing bikin panas itu tempatttt ... hahahahah
dah mcm citer awie dan erra lak gaya koo tuh .. cun meletopsss beb .. ahakssss sukerrrrrrrrrrrrrrrr

NUNU EERA said...

nape xterjun je dlm air 2 sis.. tgk mgigil ke x.. hehe..

niesz said...

wa..sis nampak lain..hihi..best nye mandi air terjun..syok!

Delimasari said...

uittttt = besar nye motor tu........