Klik Jangan Tak Klik

Tuesday, June 8, 2010

Jom main masak masak

kat mana pulak ni
selagi tak habis masih dlm terowong lagi yer

mcm2 ada dlm terowong ni yer
entah mana lak depa dok collect brg2 antik ni...

Saper cun nyonya tu ker aku
hahahaha
Amik tu...spray nyamuk zaman dolu pun depa simpan
nostalgia betul hehe

Solehah betul vacation pun iron baju
pakai arang lagi huhu

Siap jahit baju lagi
"Singer menawan keluarga Bahagia"
tingat zaman aku kanak2 dolu
Singer sgt2la pofular hehe

Siap nak masak air lagi tu
dapur gas takde yer...pakai kayu api
ajer..mesti sedap rasa air ni hehe

Pakai dapur gas pun jenuh aku nak memasak
camni org dolu2 masak
mana nak cari kayu api lagi
muka mesti lebam jenuh nak tiup api kasi keluar
hehehe

Keta tolak ni pun mau enterprem gak

Tiket nak masuk kesini
rasanya RM5 ajer
murahkan
So kalu mai pi la buat lawatan yer
ramai gak yg tak tahu tempat ni


Psst: Lepas ni nak buat per yer...hehehe

16 comments:

cha said...

tgk barang2 lama jd jakun kan u.mr hubby ke jd tukang snap ni.gambar u je penuh :P

black_mel said...

wah...ada lagi...mmg dia bagi snap pic ker?klau dia bagi xpe la..kalau curi2 takut gak nak masuk..

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

first time tengok spray nyamuk tu..hehe

LiAnA said...

uittt tak tau lak kat cameron ada tmpt camni hihi... mmg nostalgia betul..

Softtouch [Hanim] said...

mestilah sis yg cntik dr nyonya tu...cute jer posing2 kat tmpat bersejarah tu semua..kalu sy idaklah nk posing kat situ..he he he

NeenaAnuar said...

suke tengok you posing2 ngan barang2 tuu.. cute jerk! :D

White Girl said...

Best best ! Nmpk ser0n0k :)

White Girl said...

Best best ! Nmpk ser0n0k :)

White Girl said...

Best best ! Nmpk ser0n0k :)

NUNU EERA said...

klu nk tggu msk pki arang 2 mmg xbrasap la dapur nmpknye..

Delimasari said...

tgk gambar ni = ingat kat kampung posh.... nostalgia

Lady of Leisure said...

teringat terowong ni masa pi CH ngan my parents dulu.. hehe

AbgFeroZ said...

ngeee.. x ajak p0wn..
nie yg nak mrajuk nie...

qellissa said...

murah jugak tiket rm5 je, mcm ne i boleh tak perasan tempat ni masa pg cameron ea..best tgk barang2 lama ni..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

xpenah lagi aku sampai kat tempat barang2 antik nie beb....

ieda said...

aikkk awat masa den poyie sana x der punn org nak bawak tompek nieh ..

kompiusx2