Klik Jangan Tak Klik

Saturday, May 29, 2010

Tarikh keramat untuk Mr POPOSH

Jeng Jeng apa ni
Kotak?????

Apa lak ada dlm kotak ni

**Jeng Jeng**

**Jeng Jeng**

**Jeng Jeng**

cak!!! cak!!

Mr Poposhlaa...

Actually 29th May
adalah tarikh keramat untuk Mr Poposh
walaupun masa aku amik dia
tak diketahui tarikh sebenar dia dilahirkan

Since dia dtg kat umah kami
on 29/5/2008 so aku anggap itu adalah birthday dia

So this is his 3rd birthday
age of 3 tahun
MIL cakap dgn aku
"kalu anak ni besar dah"

So diala "penyeri hidup" kami

dan dia jugak ler "baby" kami
penyeri hidup kami

So mummy & daddy doakan umur
"Mr Poposh"
semoga sihat dan terus membesar dgn baik
& don't be naughty nanti kene babap

Emmuahhhh sayang sgt dgn "Mr Poposh"
He is my shoulder to cry on...kalu2 aku dok gado
dgn Mr Y.......hahahaha


Psst: Hadiah belum lagi ni....jenuh aku pikiaq nak kasik apa kat Mr Poposh...hehe


19 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

hahahah sweet taw...anyway aku pun nak wish la besday to mr poposh..be a gud boy ok..klu xnak kena sumpahan nan mummy posh.. :P

-anidaothman- said...

happy befdayz mr.POpOSh....ehhehhe

ratusiput said...

epi bday to poposh...beb susah tak jaga kucing ni...aku tringin gak nk bela sekor...part makan sme ok la aku rase...cuma tang berak kencing dia tu camne ek...bg tips skit...then bp kali sbulan nk kna bwk dia g klinik?

Althafunisa said...

comel..i love cat too..have you watch shrake the final chapter?
the cat is soo cute..damn cute..

Softtouch [Hanim] said...

hepy birthday mr poposh..semoga sihat2 hendaknya...jaga mummy elok2 tau..jgn notty...:)

NoVemBerLaDy said...

mr.poposh..
heppi birthday...
umo mr.poposh sama la ngan anak antie.. miss bobok.. hahaha.. thn ke3 jgk.. oke la mr.poposh jgn noti2..
muah2 mr. poposh..!!

umi_e said...

happy birthday gak utk mr poposh ya...

* nak hadiah dari umie e ke? ;)

ieda said...

heheheh lawak lah bikin suspen jerk beb .. hahhahah poposh rupernyer .. hheheheh

ermm aku punn x pandai bab bday gift utk binatang peliharaan nieh .. sbb aku x ada .. well kalau aku ader harus aku bagi dier makanan yg paling best yg dier x pernah rasa ... amacam .. ok tak :))

Nekmo said...

hehe..nek suka kucing..hehe..
tambah2 yg manja..lincah..
hehe..
moga2 ur cat idup sihat..hehe

♥ Izni ♥ said...

Mr Poposh hehe.. happy bday -same baye ngan kucng izni laa. hehe

Lady of Leisure said...

happy birthday poposhhhhh... (from arri and molly jugak hehe)
moga poposh bertambah sihat, bertambah debab... bertambah comel....

Azmiezas said...

happy besday..Poposh..

❤ princess ❤ said...

mr poposh, slamat ari lahir.. hikhik.. :D

its me said...

ALALA SI BAMBAM POPOSH HAPPY BIRTHDAY EKK

NUNU EERA said...

hepi bezday puss in boots aka poposh.. sis.. bgi la die prezen, mrs poposh..hehe..

qellissa said...

happy besday poposh... i wish i have a cat..tp incik ary tu plak alah ngan bulu kuceng....huhuhu

NeenaAnuar said...

alololo.. comeyyy nyer dia dok dlm kotak pinky tuu! hehehe..

anyway.. HAPPY BIRTHDAY POPOSSHH! don't be notti keh! be a good baby for your mummy! hehhehehe..

Mimy Hamid said...

comeynya poposh nya tempat tido...pink color..eh poposh jantannnnn..sah tuannya suka pink

ALoNa CintamaniszLite said...

hepi besday sweet poposh...