Klik Jangan Tak Klik

Saturday, April 24, 2010

Anonymous?

Korang Nak duit mcm "nuffnang" silala klik2 CATCHEYE
thanks sbb still sudi klik2 my nuffnang

Korang tngk jam kat printscreen
tu menunjukkan pukul berapa
4am you...apa ke hei ni berjaga pagi2 buta
kot2 solat tahjud pun bagus

Kalu ikutkan sodap layan tido
sambil jeling kat Mr Y yang sedang nyenyak tido cam baby tu
tapi nak buat lagu mana
maybe sbb hari ni aku nyer time tido yg bese kol
11pm tetiba bertukar jadi 2am
sbb pi teman Mr Y jumpa kawan dia
Dah mata tak leh nak tido
Jadi dari aku terkebil2
baik aku layan blog ni

Meh aku nak story pagi2 buta2 ni


Ni lak aku tak tau serious ke main2
siap mau aku email dia
apa ker hei nyer kalu tak kasik email address
Anonymous2 mcmlah engko ni
lain kali kasi tau betul2 lu sapa
senang sikit nak berkenalan

Yang ni lak aku dpt masa post entry RedMummy


Kan aku ada kata kat my previous
ada entry duka
takde ler duka sgt saja mau manja2 sama u all

yelah dlm dunia realiti pun tak semua suka kitakan
sama gak ler dlm blog
ada jugak yg tak suker
ada yg pura2 suka
tapi takpelah
hati manusia siapa yang tahukan

Bukannya aku leh paksa org utk suka aku
betul tak
ada pulak tu dulu suka pastu tu tetiba
tarik dulu hilang terus
cuma kekadang aku dok skodeng siapa dok jengok aku
ada rupanya si polan ni
jadila walaupun dulu sipolan ni pernah jadi tukang komen terajin kat blog aku ni
tetiba senyap seribu bahasa
atas sebab apa aku pun tak tahu
tapi kalu aku ada terrrrsalah apa2 aku mohon maaf
kita ni kan manusia biasa
adakala terbabas gak

balik pada komen dari shoutmix tu yer
Jarang aku terima mende2 camni kat komentar
tapi kalu kat shoutmix pun jarang gak
this is 2nd time
dulu adala sekor langau nama IMA
lepas aku BAN dia tak muncul2

La ni muncul lak yg baru
Tak tahulah dari org yg sama
ataupun org lain
yang tak suker
aku...whatever
mula2 dok baca emo jab
cam bese mesti nak ngadu dgn Mr Y
(alahai gedixnye sikit2 punye hal mau citer)
tapi lepas dpt nasihat pakar
I take it as a compliment
sekurang2 nye up gak traffik aku

Mcm biasa golongan camni
mmg takkan kasik link depa punya


Namun demi blog aku yg TERCINTA
dan demi korang yg suka dgn merapu aku
aku tetap akan CERIA
walaupun dalam hati ada taman
eh bukan walaupun dalam hati hanya
Allah sajalah yang maha mengetahui

Anyway inilah harga yg perlu di bayar kalu mau jadi blogger pofular......pofular ke???
confirm lepas ni ada Anonymous mai kutuk aku huhu
Aku lum tahap tu lagi ada yg aku tengok lagi terok kene tapi depa menten jer blogging malah meletop2 lepas tu....kan aku dah kata blogger pun pofular cam artis siap ada publisiti tau hehe
tapi bukan publisiti murahan yer...

Psst: kalu korang ada pengalaman serupa ni or maybe lagi tragis leh la rajin2 kasik komen sikit yer...


10 comments:

Unknown said...

Salam Posh...lama tak jumpa dialam maya ni kan? mungkin dah lupa kot, kita jumpa di forum cari.com.
Biasa la tu, bukan senang nak mengecap 'populariti'...hehe...mcm2 cobaan!
Asalkan entry kita tak menyentuh hal2 sensitif, pedulik hape org kutuk. Akak tkde pengalaman pahit sb belum popular cuma kena sindir dgn famili yg tersinggung dgn entry akak, katanya akak seolah buka pekong didada. Tapi sape mkn cili dia rasa pedas la kan?

~ ( LayDee_N ) ~ said...

hahaha.. mmg x leh lari la dr kenyataan ni. i pun sama gak dpt comment ntah apa2.. tp buat bodo jer la. huhuhu.. artis katakan. uhuk uhuk..

A D I A said...

i ada sorang anonymous gini, tapi dia letak nama dia la. perangai sebijik camni. tak suka toksah baca la. berjuta blog lain ada yg ko gigih masuk blog ni gak watpe??

nampak sangat minat.

ALoNa CintamaniszLite said...

hmm..tu ler..anonymous tu secret admire atau silent reader..ok ler gak.
Kalo diorang kurang setuju atau tak setuju langsung..komen ler baik2.
Mmg skang ni dunia ejek-mengejek..maki-memaki hamun ni dh terlalu teruk menular.
Nampaknya...masyarakat sekarang membudayakan perkara tersebut..hmm.
Kalo dpt memuji...pujiiii setinggi langit. Tp kalo dpt mengeji..sampai jatuh terduduk dibuatnya..

mJ said...

biaq pi la ngan anon tuuu...ko ckp ape yg ko rasa...ni kan blog ko...sukati la nk ckp ape kan...

dia tak suka tu dia punye pasal tapi takyah la nk kutuk2 kan..tak suka tak yah baca...ntah ape2 la diaorg nih , tak paham aku...

btw, ni abrahyn...aku dah tuko url to mrsjon.blogspot.com...

jom exchange link balik...:D

qellissa said...

biasanya org mcm ni, wlupon dia x suka kan kita tp dia dok terhegeh jugak baca blog kita kan kan kan..klu x, watpe dia dtg blog kita tul x?

Pepel BoNda AmaNi said...

beb tue tandanya dia amik taw dalam erti kata lain..dia dengki dengan kecantikan ko beb...ko abaikan jerk manusia dongki kong cam tue..yang pasti aku enjoy jerk datang sini...

sweetfiza said...

anggp je org2 camni cemburu atas ke"pofular"an mu itew ....huhuhu...
& aku pun enjoy gak menjengah ke blog ko ni .... : )...

Mimy Hamid said...

hmm klu dh jd blogger ni...maslah anon kena telan je la...macam kes aku yg maki hamun tu..hilang sabar jap laaaa

NeenaAnuar said...

sabar babe! biasalah.. dia sebenarnyer MINAT kat kite tuuu... pasai tu still singgah blog kite kan?

apa pun.. I loike your statement.. Kite ibarat ARTIS yer dak? ade yg suke & ade yg tak.. yg penting kite happy ngan dunia bloggin kite & kite tak kaco org kannn.... so keep on bloggin babeh! :D