Klik Jangan Tak Klik

Tuesday, February 2, 2010

Drink Testing

Biasa dengar food testingkan
kali ni bak buat review drink or beverage testing
bley....

Walaupun kureng dgn Starbucks lebih suka CoffeeBeans
tapi dek sebabkan dpt diskaun
baik minum jer Starbuckskan...
la ni tengah ada christmas promo
haruslah nak terai dua2 sekali

Mula2 cuba yang Toffee Nut latte nak terai sedap ker

cam pahit sikitla...letakla sugar sikit tapi letak raw sugar

Pastu ada lak promo kalu on the same day after 3pm depa bagi 50% diskaun
pulak naik balik pi lak purchase
"peppermint Mocha Frapuccino"

Yang ni tapau balik tak larat nak minum bnyk2
amik yang Ice blended
siapa minat chocolate aku recomend yang ini sedap!!!

Pastu dapat lak lagi promo
kali ni free tak bayar langsung
lagi ler suka....
dgn syarat..apa ingat Starbucks tu murah hati sgt nak kasi free gitu saja

Kena pulak masuk Website Starbucks buat survey

Dah settle survey tu baru depa kasi
customer code kena letak number tu
baru boleh claim free drinks...resit tu valid untuk 14 hari jer dari tarikh resit
ko terlepas pandang kirim salam jelah yer

Pandangan dari atas kali ni cuba
"Toffee Nut Frapucinno Ice Blended"
pulak...

Selingan jab Mr Poposh dok tengok jer aku minum

Last sekali kunun2 nak claim planer ni kot2 penuhla semua tu
barulah boleh dapat
ended January itupun kot2 ada stock lagi
jenuh aku nak mengumpul

Bagi aku siapa yang tak suka coffee boleh try peppermint mocha
walaupun mocha tp rasanya lebih kepada chocolate
tapi siapa yang suka minuman cam pahit2 manis ala2 caramel sikit
bolehla cuba Toffee Nut...
(aku lebih suka Toffee Nut)

Psst: Kot2 ada sesiapa nak tulun aku kumpul point tu pun bagus gak hehe




No comments: