Klik Jangan Tak Klik

Friday, January 15, 2010

My new bling bling

Nak duit mcm "nuffnang" silala klik2 CATCHEYE
Korang thanks sbb still sudi klik2 my nuffnang
kalu iklan tu asik tido jer
korang clear "cookies"
pastu refresh or tekan F5


Taraa my new earring
aku mmg pantang tgnk bling2 cam gini
aku suker pesen gini yg jenis bulat
and besar...kalu leh siap buat gelang lagi hehe


finally modelnyer harus ler enterpremekan
hehehe



My dinner last nite
roti pita wholemeal
letak sardin
yummy
yang penting healthy
kene dietlaaa...
aku ni sardin mesti mau masak punyer
letak perahan limau nipis
pastu letak bawang besar
letak cili
baru aku leh telan
kalu sandwich sardin kat luar tu mmg aku tak makan
geli tekak aku tau depa tak masak punye



Psst: Enjoy ur weekend...

23 comments:

Mia-Ina said...

diet jgn x diet...ingatkan gelang ke apa..rupanya subang bling2x...nice

Rinna said...

Wahh cantiknya org yang memakai subang yang bling2 itu.. :)

Mimy Hamid said...

subang ko tu beli mana ?? ko kasi tunjuk dekat skit....

black_mel said...

wahh...bling2 rupanya..nice2..roti tu sedap ker?

zarin said...

sedap sardin ngan pratha tu..i pun suka earing beso mcm gitu..kalau pakai tudung tu, mesti kasi nampak earing tu hahaha..itu dulu la..

Flo Alfera said...

Cantik bling2 tu sesuai ngan posh..lapar la pula tgk makanan tu..hehehhe

adikmanje@ellyazarmilia said...

waaa....lawa bling2 ko...
bersinar2...

atty's said...

canteknya earing tu posh...kalo ank kty sikakak tgk .mesti nak gak tuh ..

Softtouch [Hanim] said...

tau sis suka yg bling2..hari tu kasut skrg earing plak. syg sy punya tlinga xde lubang dah, dah tertutup..he he he

NaNaJoe said...

bling2 lawa..dr jauh da nmpk..hehe...
attraction..

Delimasari said...

kte pun tgh berdiet skrg.. nak kurang mkn nasi ni....

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah mrs bling2 nie...sakan earing ko cantik weh...

sedapnya nampak sadin tue... huhuhuh

iNa said...

bling2... :)
cun gak beso2 gitu..
nmpk ranggi...

SuRayA^i. said...

i like sardin~~ XD

Lady of Leisure said...

hamboi bling2 gitu,...
eh btw pita ngan sardine tu nampak sedap la.. nak prepare pun senang kan..

Azmiezas said...

menu yg sihat lagi sedap..

Betul la kata Posh, kalau sardin kat luar memang diaorg tak masak punya..gerenti..

btw..lawa earings..

NeenaAnuar said...

chanteekkk nyer bling2 you babe!

hahaha.. memang me too.. kalau mentah2 punyer sardin.. confirm ku blueeekk balik! huhuhu..

ikiqzana said...

suker gan sardin.. wat masak apepon mesti mkn. feberetku..

cantik subang bling2 tu.. klu dulu2 anak dara selalu pki subang mcm tu..

rasp said...

sesuai u pakai subang tu sis...
cantik!
lama plak i tak masak sardine...
errrmmm..thx for the idea :D

babyfreaks@ratusiput said...

dh masuk bp ari ko diet posh...bp kg dh turun...lawa la ko nye earing tu....bling2...i loikeee...hehehe...

jebat_durhaka said...

org kalu da cantik pakai ape pun cantik la weiii huhuhuhu...sedap kalu makan sardin ni kan tp aku tak suke la bau hanyirnya hehehe

aNIe said...

Sedap tu...kalau buat inti daging hancur pun sedap kan?

aNIe said...

Suka subang yang bling2...tapi tu lah anak2 akak tak bagi...kempunan..hehehe