Klik Jangan Tak Klik

Sunday, January 10, 2010

Mangga Oh Mangga

Nak duit mcm "nuffnang" silala klik2 CATCHEYE
Korang thanks sbb still sudi klik2 my nuffnang
kalu iklan tu asik tido jer
korang clear "cookies"
pastu refresh or tekan F5

Mahal gak yek mangga
mangkuk kecik ni
aku ingat reger dlm RM3 to RM4
amik ko sekali timbang
RM7.50
Terbeliak biji mata jab
mahalnyer jadik tokeh jual buah pun bagus

nak tak nak bayar gak ler
sebelum tu ada tanya
minah indon tu cakap
takper2 timbang dulu

aku pun dgn sukacita
nyer pun letak

aku tak berapa suka
mangga masak
aku paling suka
mangga muda
nak2 mangga padi
sedapnyer putik pun aku
makan
tapi la ni susah nak cari mangga mudakan


Psst: Apapun mangga muda cicah dgn garam mmg sedap...mashem pun mashemlaaa

19 comments:

SuRayA^i. said...

uik, mgge pun mahal eh?buahan2 tmpatan kot isk..

terliur plk isk T__T

Diarihatiku1976 said...

saya pernah kena gak.. beli yg timbang tu... sekali bayar telan air liur.. wakakka

NeenaAnuar said...

memang meleleh aiyak liur kalau pekena mangga muda + cicah kicapp yg pedasssssssssss.......

fikaryna said...

iush..kecur bkn sbb suka..hehe..sbb ryna krg minat yg masam..yg manis laju..huhu..

razmanta said...

sedapnye..pagi2 tgk rase terliur lak..tambah cicah ngan kuah rojak lagila..meleleh air lir..

Softtouch [Hanim] said...

sy plak suka mangga yang manis2.xsuka mkn mangga yg masam2...

Ashikin said...

adoii sodapnye mangga ni. ni mesti kdai jeruk yg kat shopping mall tu kan. mmg mahal beb. kadang2 tu kalo beli, batuk lebih2 sbb cuka dia byk sgt kot. tajam.

adikmanje@ellyazarmilia said...

Posh..kecur air liur aku pepagi buta ni...huhuhu...kena cober dengan makan asam boi la...

d.a.m.i.q.u.l.a said...

oi leleh liur aku tgk mangga ko neh.ade pape ke ko sampai post gmbr mangga neh?mane tau ade isi ke..baik pi cek haha

iNa said...

uwaaa..sedapnyaaa...nk skittttt......*sob..*sob....hehe..

zaidani said...

i pun kena dulu..ms kt JJ...bapoknyer mahai...tp nsb baik kuah rojak dia sedap...ada org ajar,mintak dia packkn dlm plastik..bekas tu yg mahai tue

lynn_82 said...

sedapnya...terliur tengok..
nak gi cari la nnt

Lady of Leisure said...

sedap wei mangga mudah cicah dengan kuah itam tu apa namanya sambal blacan ke apa yg pedas2 tu.. i likee....

Rinna said...

hmmm..sedapnya..mangga muda.. ikss..cam terasa2 jek nie.. :)

y@n@ M!B said...

kembang pipi tgk mangga masham tuh..haish~ (-_-")

babyfreaks@ratusiput said...

uishh posh...kecur arrr...

Mia-Ina said...

mahalnya..tp enak dimakan

Mimy Hamid said...

pehhh makan mangga cicah layannn sehhhhhhhhhhhh...aku lak kecur..weh pos satu...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

pegghhhh beb meleleh air liur aku taw..huhuhuh