Klik Jangan Tak Klik

Saturday, January 9, 2010

Jom main games

Nak duit mcm "nuffnang" silala klik2 CATCHEYE
Korang thanks sbb still sudi klik2 my nuffnang
kalu iklan tu asik tido jer
korang clear "cookies"
pastu refresh or tekan F5


Kalu tak layan blog mmg aku suker gak
skali skala layan game
tapi bukan games tembak2 tu yer
games yg ilmiah or yang menduga minda
chewah kunun2 ajer
yelah mind pun kene rilexkan



Flipwords paling aku suker
sbb main dgn wordkan
blh addicted taw
tak terer pun takat level 5 ajer sudah
game over
apa kelass kan


yg ni pun bess gak tp tak layan sgt
bejewelled tu tak dak tadika pun bley main
nampak kaler sama matching kan ajer

yang lagi satu tu pool
aku tak baper pandai sgt
tapi kalu main POOL betul
leh tahan terer gak
tingat masa bercintan cintun dulu
suker gak layan main pool ni
Mr Y bila aku ajak takmo main sudah sbb
pernah kalah dgn aku masa kat PD
amacam kita lawan lagi skali bley
hehe

Klah aku chow dulu nak gi jenjalan
update next entry yer
tak reti dok umah langsung
issh issh

Psst:korang sumer mesti sibuk p berjimba mana2 ni..aku pun nak berjimba2 gak weekend ni..update jgn tak update

6 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

skrang nie aku addict game dekat FB jerk..hehehhehehe..datang keja wajib log in FB dulu..layan game...

huhuhuhu aku xkuar berjimba pun...dok umah sajork..penin...

NeenaAnuar said...

ohh! I loikkee main Flipwords tuuu.. dulu waktu mula2 joint FB.. memang addicted giler main bendaalah nie.. kat FB dia panggil word challange.. memang gilerrrr punyer ketagihhh! hehehe...

Lady of Leisure said...

huhu minggu ni aku tak jimba mana pun.. pi makan nasi lemak jap then balik lepak kat umah... hehe..

Unknown said...

selamat main games utk posh...wah rindu nk tgk poposh lak..si comel cute tue...

ALoNa CintamaniszLite said...

akak pun suka layan bejewelled. Semua jenis dh try.

Tapi game yg lain yg hang sebut tu..takde ler. Taknah cuba pun, hehe

iNa said...

word game ni best gak layan.. :P