Klik Jangan Tak Klik

Thursday, December 3, 2009

Breakfast di Mana - Uncle John

Nak duit mcm "nuffnang" silala klik2 CATCHEYE
Korang thanks sbb still sudi klik2 my nuffnang
kalu iklan tu asik tido jer
korang clear "cookies"
pastu refresh or tekan F5

Sorry yer entry kali ni ada gambo aku ler pulak
lepas gian dah lama tak enterprem
huhu



Korang dah sarapan belum
aku breakfast kopi O
& roti ajer tu pun lum makan
lagi sbb nak update blog dulu
sat lagi takdak can
aku hari ni lenggang kangkung
sbb tak bawak leptop

kat luar hujan lebat tu
kalu cuti kan bess
hampeh tul kul 5am dah kene bangun
yang si POPOSH lak asik dok gedik2 kaco aku

Tetiba jer ada feeling mau makan "nasi lemak"
dah lama aku tak amik breakfast "nasi lemak"
sabo2 ada 2 bulan lebih lagi...bawak bertendang yer


Tempat ni bukannya bess sgt tp aku suke
kalu breakfast dgn roti bakar
so kopitiam is the bess place
kurang2 utk aku sorang jer tak mo 1 set mau dua set
baru puas....tu sbb kalu tanya menu2 lain kat kopitiam ni
aku tak tau...aku tau roti bakar jer
naper lak mamak tak tau buat roti bakar sesedap kopitiam
citer sikit...

Kalu tak silap aku tempat ni nama nyer " Uncle John Kopitiam"
roti bakar dia still tak leh lawan "uncle lim kopitiam" kat the Ikano...I miss that place
nyer roti bakar yang dibakar atas bara api
windunyer nak p...kat BTS mana kopitiam yg bess yer....huhu

Psst: Mesti ramai MC or mai keje lambat...yelah hujankan mesti JEM giler..aku nak teruskan bayar utang klik2 & p jengok blog korang yer...layannnnn



15 comments:

Suzana Ikram said...

mmg sedap roti bakar kt ikano.. aku pun selalu mkn kt situ..

Pepel BoNda AmaNi said...

roti bakar dekat kopitiam memang lain dari yang lain kan...

ha'ah hari nie ujan..memang liat gila weh nak bangun..terasa kenikmatan tido...

Mimy Hamid said...

kat ner ni lokasi plzzzzzzzz

yanamib said...

pg td mmg jem..sy kena pi MOE and JKR kt mid valley tu, hulaweyy saketnyee hatiii..berduyon2 kete..dari kul 8.30 pg smpi nk dkt tgh hari, kete xsurut2 kt jln raya (-_-")

p/s: klik2 mister potato...

Dee said...

sedapnya..tp skrg dee tgh lyn x bfast..nk kurus..kehkehkeh..minum air je..

adikmanje said...

Aku rasa cam nak MC je sok...aci tak?...cukupkan sebulan December aku tidak berkerja pada semua hari jumaat...hahahah

Softtouch [Hanim] said...

sy pun suka mkn roti bakar..setakat ni sy makan peling sedap kat OT..uncle lim punya sedap yer sis?..nnti nk cr lah...

sy ari ni sis lmbat dtg keje..terbabas.selalu xpernah terbabas..ni mesti ari ni punya ujan lain mcm kan...he he he

Rinna said...

Baiknya posing makan roti bakar..yer.. :)

Love Says it All~ said...

UPDATE MAKEUP CLASS:

6/12 : PERSONAL MAKEUP DI SERI KEMBANGAN
20/12 : PERSONAL MAKEUP DI S.ALAM

15/1 : PERSONAL MAKEUP DI TERENGGANU
16/1 : PERSONAL MAKEUP DI KELANTAN

23&24 JANUARY : BRIDAL MAKEUP CLASS WITH EYRA RIZAL & AMY-AMEERA (2 DAYS)
TO REGISTER EMAIL: EYRARIZAL@GMAIL.COM/INFO@EYRARIZAL.COM
OR
SMS FULL NAME + IC AND SEND IT TO 016-2128740

HTTP://WWW.EYRARIZAL.COM
HTTP://WWW.LOVESAYSITALL.BLOGSPOT.COM

REGARDS,
EYRA RIZAL =)

NeenaAnuar said...

yup! me tooo kindda like roti bakar @ kopitiam!

betol lar sis... me also tersangat sangat lahhh ketensionan nak bangun pagi tadi... rasa cam nak tidoo directt jerk! dlm hati dok berkata.. 'naper lar hari nie tak hari sabtu @ ahad'

NeenaAnuar said...

yup! me tooo kindda like roti bakar @ kopitiam!

betol lar sis... me also tersangat sangat lahhh ketensionan nak bangun pagi tadi... rasa cam nak tidoo directt jerk! dlm hati dok berkata.. 'naper lar hari nie tak hari sabtu @ ahad'

Lady of Leisure said...

i suka roti stim kat kopitime giant taman connaught... shedap..

niesz said...

hihi..slalu gak bekpes roti bakar..tp sendirian berhad la..ehe..

Unknown said...

nyum..nyum..mmg menyelerakan roti bakar...

willyo Alsyah said...

salam Ziarah dan salam perkenalan...