Klik Jangan Tak Klik

Monday, November 9, 2009

Sate Samuri- 9th day99HTN

Nak duit mcm "nuffnang" silala klik2 CATCHEYE

Semalam p makan "Sate" jer...tingin na nak makan....habeh dah tak leh makan "Nasi"...layan sate pulak...lagipun dah lama tak makan kan...
Kalu nak makan sate mesti makan kat "Samuri"
sbb "kuah" dia mmg sedap sgt

Yang ni aku p kat outlet "Gutrie" yg kat R&R


yeye "Sate" dah sampai....10 sate ayam....10 sate daging
tapi daging aku tak suker sgt...Mr Y suka....kalu dapat
Sate perut lagiler dia suker
eee aku tak suker


Oder pun dah sampai...tapi "nasi impit" aku tak
makan...kan tak leh makan "nasi"
ratah timun jer...tp onion mmg aku tak makan
walaupun bagus utk kesihatan


sampai rumah jumpa tuceng "putih" ni....comei kan...

Psst: Diet masih berjalan dgn lancar walaupun kekadang ada gak tingin nak makan "NASI"...bukan senang mau tahan DUGAAN...

32 comments:

Scha said...

Fuhh!~~~~
sateeee jangan cakap
memang my fav
nak nak Hj Samsuri
punye sate, mesti tak tolak
punyeeeee, sekali makan
tak terkira lidi nye hehehe

NeenaAnuar said...

wahh.. kene jaga2 jugak tu sis.. kalau makan satay berlebihan nanti dah jadik equivalent ngan makan nasi dah tue.. hehehe..

~AmyLiana8886~ said...

giler best satay..fav i tu..mlm smlm baru makan..

CikMin said...

alahai posh76...diet nasi ...tp mcm2 u makan ye...bes la gini....

Lady of Leisure said...

eii comey kucing putih tu.. mesti girl kan.. hihi..
sate perut sedap... paling suka yg perut tembusu tu... pergh lemak dia cair di mulut..

Mimie Hamdan said...

hmmm... menarik sungguh itu satay... hehehe... nasi impit dia sdp kan? malangnyer tokleh makan... huhuhuh..

POSH76 said...

scha~wow tererla sis..sayer leh takat 5- 8 cucuk ajer...hehe

POSH76 said...

NeenaAnuar~betul2 satu cucuk tu jer dah 35kalorikan...takper lah my diet senang janji tak makan "NASI" hehe

i takmo ler siksa diri i...hehe

POSH76 said...

Amyliana8886~suka sate gak yer...hehe

POSH76 said...

CikMin~I pantang nasi jer...yg lain i makan jer...tapi moderatelaa...sbb nasi lagi senang nak gumuk...for my body laa

POSH76 said...

LOL~beb comeikan tapi itu tuceng jantan ler...huhu....

ko mmg terer makan ...hehe

POSH76 said...

MimieHamdan~betul2 nasi impit tu tngk jerler....huhu

::PoRcUpiNe:: said...

adoiii lemahhh toi tgok mkanan

Flora said...

Owwww the satay really tempted me!!

Ashikin said...

posh.. ko amik ke kucing ni? comell le. gebu! kasik la kwn kat si poposh tu..

rasp said...

tadi i pun pasang niat nak makan satay...
tapi kensel plan, makan rojak je :D

nona said...

ooo...kucing jantan ke..
igtkan dtg nk ngorat poposh..

sedapnye satey..pun lame xmkn..
sis,xde gmba sis ke?ala..gmb satey jeke,,,

Izan said...

satay.. mmg favourite. kat sini nak tanak kene wat satay sendiri kalau nak makan. tp da lama tak wat. malas melanda jiwa =)

y@n@ M!B said...

cutenyeee tuceng tu..mcm suci je sbb kaler putih..huhuhu ;p

sah90 said...

Posh2..
ni kalau tak makan nasi pun terkolesterol jugak ni..
Gempal body dibuatnye..
satey nyam2...
He2..
(^_^)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

sate samuri....dekat sangat dengan opis aku nie...eh member opis aku pun suka sate perut..selalu dok ajak aku makan sate...huhuhuhuhu..aku kurengg skit nan sate2 nie...

fikaryna79 said...

posh..dap nye satay..feberet tuh..

neezareef said...

sate hj samuri ni yg daging mmg x leh mkn arr kerass..liattt

Azmiezas said...

Akak selalu makan kat R & R Awan besar,..n agak kureng sikit pasal sate dia selalu sejuk la..

sueanne said...

ari tue pn kite mkn sate gak sis..
tapi sate kuang tue la..hehehe

ikiqzana said...

chayiokk la posh.. hari ke 9 x mkn nasi ni.. teruskn usaha ye.

sedap nmpk satay tu..

Mia-Ina said...

mmg sdp sate haji samuri ni..mia suke juga..tp setahun boleh kira la mia sentuh sate..hehehe..ibarat menyentuh kfc & mcd la..susah nk masuk..x mau lg....habis diet mia

m@ said...

gud luck for u sis..
lame dh x mkn satay haji samuri ni kan dh terliur..he

Dee said...

x brp suka sate hj samuri..sate pasar mlm kt umah dee lg sedap..hehehe..

CINTAMANISZ Lite said...

baguih...hang masih tahan melalui dugaan..hehe..

sedap satay kajang tu kan?? emm..sedap..

atty's said...

lapo lak tgk sate nie..

Softtouch [Hanim] said...

mmg samuri satay kat guthrie lg sedap compare dgn kat jejantas sg buloh tu...Mr y sama nagn sy lah suka satay perut..sy suka lg satay perut dr satay ayam tp ssh nk jmpe kat kedai satay2 biasa nie....