Klik Jangan Tak Klik

Thursday, November 12, 2009

Entry tangkap MUAT

Nak duit mcm "nuffnang" silala klik2 CATCHEYE

Khas utk korang yg tulun klik2 nuffnang aku
aku mintak maaf bebanyak coz aku ada
poblem lagi dgn tenet aku
tak taulah kali ni dgn brokband aku
risau gak ni....
aku akan tetap akan balas
klik2 korang
Harap korang paham situasi aku

Dengan ucapan

JANGAN LUPAKAN DAKU


13 comments:

Delimasari said...

ooo ye ke....
ambil nafas dulu le....

CINTAMANISZ Lite said...

ooo...bkn hang sorang aje yg mengalami masalah derita disbbkan broadband, hihi...percaya ler..ramai yg dh nak giler sebab broadband...ngeh22..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ingatkan kau telah melupai daku..ceaaaa ayat getik jerk kan..heheheh xpa wei take ur time..tapi jalan kau lupa jalan nak ke blog aku lak taw..wakakakkaak

adikmanje@ellyazarmilia said...

hehehe...ada2 je tajuk ko tu Posh..aku ingat ko kena tangkap muat dgn Sarimah...hehehe

fikaryna79 said...

xkan dilupakan..huhu..

iNa said...

sis...
aiseh...tenet prob ke??
broadband ina pon kdg2 bengong gak..busan jer..

rasp said...

takpe sis, me pun ada gak prob dgn tenet...
bila leh je, me qada je clicking tu....

neezareef said...

agaknye ramai sgt yg pkai broadband skang kot tu sangkut2..leceh tul

Mia-Ina said...

singgah g....aku pun nk tarik nfs dulu la..hehe

sah90 said...

he3..
Internet problem...
biasa lah tu..
(^_^)

kak Scha said...

Kak scha takkan lupakan posh hehehe. Kak scha pon baru balik dan online ni. All the best my dear sis. Klik mr.potato kat sidebar :)

Abrahyn said...

babe,
im going to privatise my blog. email me beautifulabrahyn@yahoo.com if you still sudi menjadi my reader...thanks :D

n.u.r.u.l said...

aku tak lupa pnyeerr...aku online je msti aku buka blog ko dlu.