Klik Jangan Tak Klik

Saturday, September 5, 2009

Kayu ler pulek

Ya ampun citer pasal makan....kali ni aku ngidam nak makan "kayu" le pulek...dah lama tingin nak p sini...tapi Mr Y sibuk naa nak makan kat tempat lain...aku kalu nasi kandar fav besenyer PG mai..."kasim Mustapa" sedap giler hingga menjilat jari...tp kat sini takde..nak kene p PG...biler lak nak pi PG lagi...
Tapi kalu kat sini kalu tingin nak pekene nasi kandar my fav place will be "KAYU NASI KANDAR" mesti branch yg kat SS2...branch lain tak mo...tak sedap...dah pernah try kat kota damansara...cam hampeh..tak tauler apa yg dibubuh...kus kus ker...kas kas ker...hantam sajalah...

yg aku tau asal aku p situ sumer makanan yg aku oder konpom sedap...walaupun "kayu" ni mmg mahal sikit...dan kekadang aku "nyampah" gak tapi disbbkan "kesedapan" aku layan gak ler skali skala...
Ni yang kami oder....aku suker "ayam goreng" ajer dgn sambal....yummy
Sementara tunggu waktu berbuka haruslah amik gambo...hehe
Tengok aku dok skodeng apa tu.......
Bukan mamak cendol tapi mamak ABC..bukan aku nyer ....cilok sikit jer...Mr Y yg oder...hehe

Psst: Kalu tak tahan GODAAN siler tngk biler waktu berbuka....hehe

23 comments:

iNa said...

nasi kandar....sedapnyeeee....

abang besi said...

igtkn nk mkn kayu td?huhu..
cm sedaps je waks tpt lepak kt situ..teringn plk rs nk melepak kkn diri kt situ.abc pon byk..ni tension ni..(tiba2 je)..haha..ade mse jln2 cr mkn nt,nk g sini la.
tq info...=)

ida sazarina said...

alolo~~
best ke sis..
kiter mkn yg kat IOI mall tu xsedap pun...
mahal jew lebey..
not sure la same ke tak...
tp ade name kayu gak la..
hahaha~~

Kaseh said...

phewww sekali pekena nasi kandar tuh.... tapi aku kalau makan nasi kandar pun amek ayam goreng jek..yg lain kureng sket.. takpun telur ikan..

tapi kenapa kan bila makan nasi kandar ni akan selalu teringat2.. dorang ada jampi2 ke eik?

Azmiezas said...

Ala..Posh...ni tempat faveret kita..tapi semenjak pose ni blum pegi lagi...tapi kalau hari biasa every week mesti..pegi situ...

Betul la..tempat lain tak sedap..kita penah try yg kat USJ Taipan..pun mcm tutt...but yg best cuma kat SS2........

abrahyn said...

sedap ke nasi kayu ni nyah? aku tak penah try lagi ler...sebab nyer kalau mamak ni bese belasah kat Syed jek...

Judiene said...

aduhhh
kt mne tmpt neh?
bg alamat penuh, nk g try skrg gak neh
mmg menyelerakan
hehehehee!!

:)

MuMMy 2 Haqq said...

mai aiii..cendol diaa...mcm gunung berapi!

nita said...

kita gi yg kat Bukit Tinggi Klang tuhh..

hehe! kalo bawak anak2 dara saya tu, musti dapat ABC yang tingggiii dan eskrim yang byk..

depa suka no laa dgn sara ngan wawa tuh..

yanamib said...

cam best je food die..abc menggunung tuu..ramai org x kt c2??kna booked dl or walk in je??hehe (cam yo..oo je nk pi) ^_^

Dee said...

dee suka nasi kandar pelita kt jln ampang..sedap..

Mimy Hamid said...

JJCM ke ni weh..aku salah buka blog time lunch..mmg salah aku la meleleh air liur ni

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

memang tak menahan ABC dia...huhuhu

zn said...

nak gak....hehe....adei brapa kg naik kalo makan nih posh???saje dengki kat ko yg slim....hehe

Unknown said...

INa~mmg sedap tapi tak leh lawan PG mai...lagi sedap...hehe

Unknown said...

abgbesi~ko ingat aku ni zaman apa...hehe

tapi mmg magic sumer mamak tu masak sedap...for my taste la..kang tak sedap ko jgn ler belasah aku lak...hehe

lepakla apa lagi...pastu tepek kat blog ko k...kasi aku komen lak...hehe

Unknown said...

idaSazarina~mmg besss...tekak i ler...so far p kayu branch lain tak menepati cita rasa I ler...hehe

tapi kayu mmg mahal compare to other mamax...

i pun perasan ada mamak lain guna kayu...tapi lain tau...jgn salah lak...hehe

Unknown said...

Kaseh~sama lah kita sbb aku tak suker sampai nasi banjir dgn kuah...

Aku pun takper tingat kat makanan dia takper jgn ko ingat kat abe mamax sudah...hehe

Unknown said...

Azmiezas~samalah kiter...wow bestnyer every weekend p...mesti dkt ngan umah...roti canai dia pun sedapkan...teh tarik dia lagi...hehe

Unknown said...

Abrahyn~sedap beb...tak cayer p ler terai...syed tu aku try SO SO ajer..

Unknown said...

Judiene~SS2 la beb...mana lak aku tau alamat kedai mamax ni...mmg sedap p ler terai...hehe

its me said...

aku teringin yang mengunung berapi tu jerk....terembes tekak aku

Unknown said...

MummyHaq~sedap cam gunung berapi gak...hehe

Sisnita~budak2 mesti suker kan...

Yanamib~mmg ramai sbb food dia sedpa sgt...tak yah book walk in jer...
kodai mamak ajo..hehe