Klik Jangan Tak Klik

Thursday, July 2, 2009

Special Wish


Hepi Birthday & Hepi Anniversarry to Ikiqzana....semoga panjang umur & dimurahkan rezeki serta bahagia dunia & akhirat amin....actually bday & anniversarry dia semalam yer kengkawan....tp baru ada can mau buat special entry khas untuk Ikiqzana.........

"walaupun kite hanya kenal melalui blog sajer tp rasa cam dah kenal lama...& appreciate award yg u bg tu...thank you very much and enjoy ur trip"....terharu gitu...


Award ni aku akan tepek kat blog aku....

Pssst: tak lupa gak pada kengkawan blogger yg sudi menceriakan hidup aku dgn komen2 korang...Thanks to all & tak lupa pada geng yg sudi klik2 nuffnang aku tu yg kekadang cam biskut..jab ada jab hilang....tuhan sajalah yg membalasnyer...amin...sekurang2nyer u all make me smile...appreciate gak..hehe

5 comments:

Unknown said...

posh..
bukan besday zana tu semalam ke?

Unknown said...

Ena...tau smlm dah wish kat blog dia...tp biler dia mention her appreciation...aku pun buat entry khas utk dia...hehe

Suzana Ikram said...

mekaseh.. posh.

Unknown said...

ikiqzana....u r welcome my dear...

iNa said...

uwaaa....nk award gak...huhu...