Klik Jangan Tak Klik

Thursday, July 2, 2009

Selalu Mengalah

Disebabkan kebizian tahap kritikal...kasik layan lagu ni...jgn tanya naper aku layan lagu ni...kasik can aku jadi jiwang mawang kejap walaupun aku minah brutal...entry seterusnyer dalam proses...huhu

Jelaskan padaku isi hatimu

seberapa besar kau yakin padaku
untuk tetap bisa bertahan denganku
menjaga cinta ini

pertengkaran yang terjadi
seperti semua salahku
mengapa selalu aku yang mengalah
tak pernahkah kau berfikir
sedikit tentang hatiku
mengapa ku yang harus selalu mengalah
pantaskah hatiku masih bisa bersamamu

jelaskan padaku isi hatimu
seberapa besar kau yakin padaku
untuk tetap bisa bertahan denganku
menjaga cinta ini

mengapa selalu aku yang mengalah
tak pernahkah kau berfikir
sedikit tentang hatiku
mengapa ku yang harus selalu mengalah
pantaskah hatiku masih bisa bersamamu


16 comments:

ME said...

.. cheer up dik. You leads yourself & your own life.

Iena said...

layyan plak lagu ni...
hmmmm... camni lah hidup...
ade masa happy... ada masa sakit hati...
ape yg aku buat... amik space utk diri sendiri...

mekaseh jd kwn alam maya aku... *tetiba emo..*

POSH76 said...

ME....Tq....tulah tgh control ni..sabar bnyk2 amin...agree with u..

eynda said...

Japp..lagu apa ni ek...eynda ni kalau senikata je blur skit hehe...apa-apa pun dari senikata boleh tau segala-galanyer (cehh..macam terrer)...jangan sedey2 kay...

POSH76 said...

Iena...tulah pasal kekadang rasa cam tak adil tapi apa leh buat...buat baik salah...buat jahat kang lagi ler salah...samaler kt...baik kt klik2kan???

Lucky walaupun ko fren alam cyber atleast jiwa aku idak ler meroyan sgt...tq geng...i appreciate that...hehe

POSH76 said...

Eynda...kalu bab tilik menilik laju jer dia...hehe...tq...

Ena Qaisya said...

KASI HANGGUK SAMA KEPALA.....
EKEKEKEKE

POSH76 said...

ena...ko ingat aku nyanyi lagu head banging ke...huahua...

ninie said...

kak sabo ye kak...mengalah tu bukan beerti kita kalah ....

POSH76 said...

ninie....tq yek...tapi kalu selalu sgt mana bisa tahankan...

Rinna said...

Wahh jiwang2 plak hari nie ekk.. Layaannnnzzzzz...je laaa..

E-RA said...

posh - lagu saper ni? xpernah dgr pun...

POSH76 said...

Rinna....emo jab...layan jerlah...hehe

POSH76 said...

era....ko ni kata jiwang...ni lagu kumpulan seventeenla....huahua...aku taulah hang layan lagu omputih...sedey...ko nak aku nyanyikan ker...hehe

oMMy fiRuz said...

penat dah asik nak mengalah jerrr..

tp lagu ni mmg best..smpai aku pun teremo gak..
jom nanes same2..

POSH76 said...

ommy...skali skala oklaa....selalu2 yg brutal pun leh jadi jiwang beb...
tula lagu ni mmg sesuaiiii sgt org yg baik hati asik mngalah demi mjaga hati...huwahuwa...tq laling