Klik Jangan Tak Klik

Tuesday, June 30, 2009

Bzzzzzzzz TAG

Hi Kengkawan...saja mau buat pengumuman...nanti korang ingat aku sudah TOTOP kedai ker apa....sajer mau kasi tau...kan kewajipan aku yelah mengadap blog ni dari pagi sampai ker petang...nasib baik kat omah takde kalu tak mau aku tak tido hehe...aku pun rindu nak skodeng blog korang huhu...tapi apa kan daya hajat tak sampai lagi...wa bzzzz giler...ada tak kerja sbg pemblog tegar....tapi mau dapat mcm gaji skrg bley...kalu ada kasik tau...tak yah kerojer nak ngadap report zaman tok kaduk nie....menci tau...huhu...luahan hati sajer..takder kene mengena samaada yg idup ataupun dah gone...hehe (geram ni tak dapat nak update blog..padahal citer bnyk nie...aku tetap try open satu2 blog...especially blog yg menjadik POJAAN HATIKU..rasa cam artis layan peminat lak...huahua...gelak2 kasik can ler ceciter dulu mau jadi artis...hehe)

Dari takde berisi...aku amik masa utk jawab TAG dari OMMYFIRUZ dated 23/6/2009..siap date lagi...aku takut lupher...tq laling sbb ingat kat aku...

sebelum tu...

tempekkan gambo ini sekali (atas permintaan tuan yg mengetag)..letak gambo sendiri leh...hahaha

Q : pengertian kecantikan pada anda ??

A : Internal & External...dua2 mau cantik...tulun jgn jadi hipokrit..nampak ajer santek tapii rupa2nyer pura2 ajer...tetiba pekung terkeluar sumer org pun terkezut beruk...hehe


Q : bila hari terakhir anda bermekap??

A : This morning...wajib p kerojer mesti mau tepek punyer...


Q : bila kali terakhir anda membeli shopping sakan membeli make up dan yang sewaktu dengannya??

A : Friday last week kot...beli mascara....biler nak tepeknyer...hehe

Q : bila kali terakhir anda syampu rambut ??

A : hari2 beb...wajib kalu tak wa rasa cam tak mandi ajer...

Q : adakah anda seorang yang kemas dan beratur dalam penjagaan bilik??

A : Of course ni penting...rumah ku kan sorga ku...


Q : barangan make-up anda ??

A: Macam2 ada ...tak kisah ler branded ker idak...janji suit to my skin...


Q : senarai kan 5 actress tercantik di mata anda ??

A : 1Rozita Cik Wan...entah apa aku giler sgt tngk dia...hb dok kata bukan lawa sgt pong...

2. Nasha Aziz...Perfect cam patung dari atas sampai bawah...

3. Beyonce...entah aku suker tngk body dia...meletop

4. Jelo....aku suker tngk muka dia ...PERFECTO..bukan montot dia yek...tu terlebih sudah...

5. Aida Aris..suka gak tngk muka...kalu leh mau body cam dia...original malay looks


Q : last Question : are u Hot?

A : Aku mmg HOT memanjang...hehe


tag sape???

Otak aku tak leh nak berfungsi waktu nie...tapi sesaper yg rajin & takdok apa nak update leh lerr layan tag ni...sekian wassalam...amin...


3 comments:

Unknown said...

mesti nk kena letak gambar2 ke posh..hehe?

Unknown said...

mia-ina...entah aku letak jer ikut si pemberi TAG tu...tak letak takper kot bukan kena saman ponn...hehe

Anonymous said...

wei posh...kite nk wat tag ni, kalo ko x bg pun, kite NAK juge!!! hehe...sj nk meyebuk..mekasih le skodeng kite...huahua