Klik Jangan Tak Klik

Friday, May 29, 2009

Bird...bird...


Korang kalu rajin p la ker Ikano ...leh tngk bird yg sgt cumil....budak2 suka kot...aku tngk budak2 kecik tu sgt....tapi bird nie semua control kecumilan diabinatang...new word....takkan aku nak letak diaorg...sbb depa bukan org...haha..aku yg dah suku abad pun suker gak sbb dapat ketenangan dgn bunyi kicauan burung...baru jer pagi tadi ada sekor burung lepak kat meja ktorg masa breakfast..aku jaat halau burung GEMBALA KERBAU tu...tapi hubby baik ati dia panggey bird tu makan mee goreng...shocked sekejap aku..ala rugi tak bawak camera...patutnyer as a blogger aku kena standby camera cam reporter..leh amik setiap kejadian yg jadi depan mata aku..ini aku dok story mesti korang tak caya nyer.....bird tu amik mee ...sehelai ker sekeping....teruk tul BM aku nie...apa2 jerlah..


Tengok kakak tua putih ni asik sgt makan roti tu...mintak sikit bley...buat bodo jer...time aku nak balik pun still tak habis2 roti dia..nyum2 kot...

I hensem tak.....hensemmmmm sgt...

Takut aku tngk burung ni besar & hitam pulak tu...muka cam pirate of carribean...menakutkan....

Antara burung yg macam color ada....

Burung kat pameran ni idak ler banyak macam kat taman burung ..tp kalu korang nak p soping senang ..suruh hubby layan anak2 korang dgn bird2 ni...mesti depa suka...tp burung2 dia ada class punyer...dari tak p mana this weekend bawak2 lah p jalan2 tngk bird...

Yang sedeynyer aku kena stay kat umah sbb hubby ada org show karaoke org kahwin (eee apa ni tiap2 minggu mau kahwin) rosak program aku...setelah dipujuk bagai terpaksalah aku tima hakikat...business kan takkan nak cancel...hubby ajak temankan dia tapi aku boringlah dgn org ramai...dgn panas lagi......kalu kejap takper ...ini sampai kepetang..berlengas ooo. ..baik aku dok umah.......takper lain hari leh p(nak sedapkan hati walaupun sedey)....huhu...

No comments: