Klik Jangan Tak Klik

Thursday, April 2, 2009

Parcel

Kalu tak update blog rasanyer mcm tak lengkap idup ni...So aku update yesterday nyer story dululaa jeng jeng tngk apa yang aku makan..terror tak...takde nasi..bangga jab..tapi yg tak bangganyer semua ni aku amik ciput jer tapi charge RM5.80..hampeh betul..tp semangat nak selim nyer pasal aku cool ajer..nak jer aku sound pompuan tu " aii amik vege pun mahal ker"tapi sbb nak control keayuan aku so aku kool jelah.

tauhu & vege....kenyang beb...pastu aku makan GUAVA..silap patutnyer makan GUAVA dulu...
smlm lupa nak bawak apple ...ari ni sampai 3 bijik aku bawak..siap dgn roti wholemeal letak cheese..itulah lunch aku utk ari nie...

Semalam aku balik lewat giler pukul 11pm tu...sbb temankan hubby jumpa geng dia nak beli KEYBOARD ROLAND.....kan dia BOSS karaoke & LIVE BAND (pomot jab-nanti leh dapat komisyen hehe) la ni hubby tgh giler nak main keyboard balik...kalu bz dgn muzik dia mesti takde masa nak layan aku huhu...

Inilah band boy hubby wa..THE COBRA. Ganaskan nama...tapi depa main musik bess..kelasss


mlm tadik walaupun lewat aku balik tapi aku tetap GIGIH buat JM Level 1 hari ke-9 tu...cayalah diri wa..walaupun hubby dah sound jgn buat sbb too late aku ttp nak buat gak..aku kena commited kalu nak selim..badan ni tak leh manja sgt nanti lemax bermaharaja lela..mesti masa aku buat korang semua tgh mimpikan? hari ni last day aku JM level 1..complete 10days..

Esok aku akan start dgn LEVEL 2...serem gak ni...mesti lagi hi impact..level 1 pun kdg2 terpancit gak..AIM to complete the 30days shred..Insyaallah mesti bley...

Nilah parcel yg aku tunggu2..

Apa ni yerk...tunggu next week aku demo...

No comments: