Klik Jangan Tak Klik

Wednesday, March 4, 2009

Today's update..Dress lagi....

Telek punyer telek aku amik yg color purple nie....aku kan crazy dgn purple...salesgirl tu pun phening sebenarnyer...kejap nak brown kejap kang nak purple...last2 brown cam boring jer...tapi cantik gak...la ni aku pakai p OPIS dgn short cardigan color black ...tutup aurat...adaker patut hubby wa perli pg2 bute...nak p dinner ker...hampeh...geramnyer..wa buat bodo ajer....dgn selamba aku jawab...pesenlaa...abg apa tau...lepas tu dok ngerling2 kat aku...tapi best pakai dress nie...freedom ...tak dak nak cover mana2 spare tyre...hehe...pastu budak opis la sound wa u mcm actress zaman dolu kala....sabo jerlaa...pedulik apa aku ...suka ati akulaa nak pakai...

dah update pasai dress...sat lagi lunch aku nak p cari DVD JM yg heboh diperkatakan...mana leh tahan beb...body bloggers semua dah ngancam...aku pun nak gak...

Dinner mlm tadi aku amik TEH O nipis + roti nan...INSAF...tp quite latelaa....sampai umah kul 9.30pm...sbb jem giler...adakah korang mengalami situasi yg sama...jenuh hubby wa try to cilok jln lain ...last2 lambat gak...tp alhamdullilah sampai gak umah...

diet & workout...

bfast - kopi O + roti bakaq....baiknyer...azam baru tak mo minum SUSU2 nie...
snack - green tea + green apple + raisin + IKO....so far lum lunch lagi kenyang ajer..

start dari pg tadi mcm2 workout aku buat...sit up+ wall pumping...squad...everytime aku p toilet laa...tapi dsbbkan dah lama tak workout lutut sakit and menggigil beb...padan muka aku saper suruh STOP...inilah padahnyer...

2 comments:

-iLLa- said...

sis posh,bli mana bj nehh??free size ker??berkenanyaa..kt mana byk jual eh??

Unknown said...

beli kat IKANO...opposite kedai manicure...kedai kecik aje...tak glemer..p laaa...mesti hang giler tngk...murah giler tau...compare dgn online...kedai tu color pink...i mmg suker beli kat sini...sbb trendy...tp try dulu yer..sbb baju dia nie kan bnyk yg size kecik walaupon free size...ikut badan amoi2 la ni yg tak cukup makan...