Klik Jangan Tak Klik

Monday, March 23, 2009

JM 30 Days


Aku baru jer terima parcel dari BIM...thanks BIM "susah2 ajer". Anyway bg mengenang JASA ko yg telah menghantar DVD yg puas aku geledah satu emporium tak jumpa2 (nampak na kelentong nyer..padahal carik kat SPEEDY ONE UTAMA ajer...tapi maybe dah rezeki aku nak dapat free dari BIM (murah rezeki ko BIM) alhamdullilah...Aku akan mula mlm ni as my first day...dia kan ada 30hari...tuk esok aku akan buat pagi kul 530am pg bley.....korang mesti tak caya...tapi aku dah discuss dgn hubby aku...hubby aku muka dah senget dah dia risau kot kalu2 aku tak cukup tido ataupun "Hot2 chicken shit" siap buat lunch date dgn dia tadik smata2 nak discuss pasal nie...kecoh mcm ada poblem besar....bg aku poblem laa ni kalu hubby aku dah tego " B yg lain suma ok tang montot ajer terlebih sudah...tak bernanah tinga aku dengar" takper2 aku tima dgn positif...akan aku buktikan aku leh slim mcm member kat CARI. com...meletop body diaorg...mana leh tahan aku pun nak gak...aku akan keep on update kat blog aku....aku pun tak mo cakap banyak ...let me DO IT first ...ada result akan ku tepek gambar ku disini..

So girls saper yg baru time JM dari BIM mari kt buat ramai2 k....

No comments: