Klik Jangan Tak Klik

Monday, March 2, 2009

Enough

I'm back on track..kan main lagi "MYSELF" lepas trajedi february melanda diri aku...kan main lagi diet & workout semua kerlaut.....agak nyer kalu aku ONGOING mesti badan aku dah ala2 JILIAN MICHAEL tukan...takpe before korang termuntah aku dah muntah dulu...hehe..so not too late kan..."TAHNIAH" kepada semua blogger yg aku tngk aada improvement...good job girls...korang memang hebat...aku betul2 insaf lepas tngk OPRAH mlm tadi walaupon dalam hati aku berkata " OPRAH NI KAYA AWAT TAK KURUS2" itu dia nyer pasal laah kan...aku nie bile tak nak capai impian nak kurus nie...siksa tul nak turun a few kilos...

Takper2 nak pujuk diri start hari nie laa...aku nak buat JUMPING JACK & JOGGING SETEMPAT dulu...pastu aku nak makan OAT AJER HARI NI...ari tu aku try makan OAT dgn SARDIN...sedap gak....aku nie satu kelemahan...sebenarnyer banyak ..eksen aje...asai ada poblem je mule laa aku down...pastu nak naik balik susah...tapi kalu dah semangat susah ler nak turun..mintak2 lepas ni aku maintain...EVERYDAY must workout....

Tengok apa yg aku makan last weekend...kan main menu...NASI...NASI....sabo jerlah..
Hari nie aku walaupon tak brp baik diet aku oklaa..
Bfast
KOPI O...setengah ajer...tak habis...
Lunch ...NORA belanja..thank NORA...sbb dah jarang kuar lunch ngan aku...
depa balun nasi ayam yg sup dia bnyk MSG...mula2 tingin tapi disbbkan JANJI aku makan bihun sup jerlah...tapi terkantoi dgn TEH TARIK...ee degil betul...bini saper laaa ni...
Tea Time...POPIA 2 ketoi...oklaa tu...
tak lupa epal hijo...green tea....raisin...siksanyer nak telan balik mende2 nie...


SATE RUSA....ngalahkan org pegnen...ni sbb tngk TV9 nyer citer laaa ni...pasal batu belah batu bertangkup....last2 aku dapat gak makan...bukanya sedap pun LIAT...RM1.30 lak tu...cam nak tercabut GIGI ku...last tak makan dah...


ICE KIMO...aku tngk ada blogger kata sedap...aku pun try ler...ala tak sedap

Inilak P RESTORAN KG KAMPUNG kat Shah Alam...hubby aku sibuk nak makan ikan bakar kat SHID RESTAURANT...saper2 pernah p tak...sedap sgt ker???kami sampai awal dlm kul 5.30 apa yg ada tu yg makan kat sini...tapi TOMYAM kat sini mmg sedap...ORIGINAL THAI...





No comments: