Klik Jangan Tak Klik

Friday, February 3, 2012

Iklan Sebentar "Sushi King Buy 1 Free 1"

Iklan dulu yer....bess offer ni 
tapi hanya utk 
Hari Selasa dan Friday sahaja yer
hari lain takde 

Sushi King is now offering Buy 1 Free 1 Promotion

1st February to 31st March 2012
@
outlet Jaya One,Petaling Jaya
 and Landmark Central, Kulim

Terms and Conditions
1. Only available in Jaya One and Landmark Central Outlets
2. Dine in only
3. Sushi in pair and same color only
4. No applicable for handroll
5. Not valid with other promotion,voucher and discount

Psst: Aku mmg suka kalau dapat Sushi ni...lepas ni sambung balik last citer Annual Dinner yer....lunch time kang nak celebrate bday dgn kengkawan office....paling bess aku haflday nak celebrate malam pulak....so this month of February is birthday of the month for me...


12 comments:

mama tisya said...

ler baru nk excited rupanye bkn smua outlet ek...arini mmg nk p mkn sushi king

ieda said...

wah2 .. x pernah cuba .. kalau ada macam nie di ktn leh cubeee ;)

Alin Marlini said...

sehingga sekarang blm dpt terima sushi lagik..hehehehe..cik abang jek yg suka

lieyalatif said...

Baru nak lompat bintang bace citer sis ni.... Tgk2 bukan kat sume SK.... Frust i huhuhu dah le i ni mmg hantu sushi....

syanasaid said...

1 outlet tu je ek??
:(
lama da xmakan sushi king
selalu beli kat mercato bawah ni jek

Azhafizah[フィザ] said...

menarik ni..thanks for sharing info

Rinna said...

tak pernah lagi pergi ke sushi king..nie..nampak cam menarik jerk.. :)

JMR said...

sushi rea2 dmnsara xde ek?..errr

Bitt (double IS) said...

alamak budak2 nehh tak makan sushi pulakk

Aida Omar said...

tak suka makan sushi..hehe.

Softtouch [Hanim] said...

xpernah mkn sushi yg kat SK nie sis....

Cik Ina Do Do Cheng said...

cik ina salute orang yang boleh makan sushi. serias cik ina tak boleh, anak-anak je yang suka : )