Klik Jangan Tak Klik

Thursday, January 26, 2012

Retro Hairstyle ~ Ala-Ala Farah Fawcett

 Jeng.....Jeng....Jeng
(harusla 3x ...)
Jenuh nak mencari idea hairstyle rambut malam tu
ingat nak rock ala2 ellala kununnya
(leh ler goyang2 rambut cam ellakan...aku suker gak style dia)
tapi my hairstylist kata bosan daa
from head to toe 
semua rock...kata 
"Rock dan Retro"

Last2 my hairstylist bagitau
(siap ada discussion dulu yer)
sebelum nak memakeoverkan diri 
kalah macam nak kawen pun ada
yelah risau gak kang jadi entah apa..tak ke niaya!!!
Last2 suggest ikut style 
"Farrah Fawcett"
korang kenal ker heroin zaman 
80an rasanye....femes masa citer
"Charlie's Angel"

Rupanya la ni hairstyle gaya ni dah jadi ikutan balik
tak caya tengok retis un bnyk buat hairstyle ni
(pengaruh TV adalah sgt kuat aku ni huhu)

Aku suka gaya fringe camni..nampak rambut aku cam bnykla kununnyer
tapi ok lagi taw aku tak perlu
pakai hair extension or wig
Close up lagi....saja letak as header....ikut tema entry...kalu sama bohsan lak...
Nak tengok full makeover setelah ditouch up bagai ...akan bersambung
jgn ler nyampah yer...besele inikan style aku hapdate entry..
suke ker tak hader aku K.....aku berblogging ikut kepala aku...itu yg aku suka
itu yg aku buat...beselah tak sumer hati boleh dipuaskan
dan tak semua pun suka kita..
(sori teremo jab!!!)
sng nak buat future reference nanti
bg selambak tak trillla
Hairstylist aku pun di import dari Stage yer...
mmg very the bess nanti aku kenalkan kat korang incase kalau
korang nak hairstyle kan rambut korang...

Psst: Murah jer Stage ni charge RM50 oklaaa kan dari nak terkejor ke salun pastu patah balik sini plus minor
phening kepala baek buat semua under one roof


17 comments:

SyaNa said...

cun..cun
jauh beza ngan rambut aku yg melepekkkk
hahahaa

Cik Ina Do Do Cheng said...

cik ina suka nengok rambut farah fawcett, cantik.gambar tu sikit tak puas tengok rambut ko.lepas ni update lagi ye : )

el said...

seyes cantek lah posh
lain beno ghope posh kali ni..kali ni npk lain sgt2..npk gojes
el suka pic yg last tu kalo jd header wallahhhhh mabeles ok..such an idea jek...ok ok next hehehehe

Rinna said...

Wahh new header laa.. Rambut pun cantik.. :))

SURIA AMANDA said...

cantik....kalau wat permanent rambut camtu confirm lagi cantik kan..

ibh_sue said...

Feewiitttt..Kak Posh..cepat letak gambo penuh..Heeee

ct rahani said...

cantik la sis.. sy pun suka tgk.. :)

lieyalatif said...

WAH...debom sungguh...cantik2...sgt cantik sis pesen rambut you....mmg kene nganmuke you...nampak runcing n cantik laaaa...suke i tgk!

Mimy Hamid said...

hasil yang awesome gojes...6 star aku bagi...rambut pun kat leh buat stage eh...la baru aku tau...ko leh buat ff tu tapi rambut ko pendek..kalau panjang fuhhh

rasp said...

tengok skit2 gini pun
dah tau gorjeeeesss sgt :)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

janji kita suka style tue.. tp tengok nampak cantik..

kurus said...

suke2 .. x der yg den x suke ..
adehhh macam mana lahh nak tiru gaya org2 lama nie .. hurmmm duk umah leh ape ... ( ayat jelessss wakakkakakak ) ... ;))

Dee said...

wow..cun2..sgt sesuai ngan u sis..nti bagi contact eh..bulan 2 ni ada annual dinner..hehehe..

Delimasari said...

mmg cantik

Softtouch [Hanim] said...

sgt cun sis.....cantik sgt....sgt fresh sisi punya look...teringin nk rmabut pjg mcm sis...tp nk tggu rambut sy pjg bercinta...last2 pendek jgk rambut ku nie...

mummysyafie said...

cantik nya rambut..nampak beralun je. u look gorjes la dear.

Bitt (double IS) said...

cantik dong!!!