Klik Jangan Tak Klik

Friday, October 21, 2011

Kisah Dongeng Stacy ~ Cinta Elysa


Untuk peminat cerita
"Cinta Elysa"
boleh feeling lagu ni ...I like this song
karaoke sedap ni...

So hayatilah lirik lagu ni....
mmg successla Stacy ni
but she really deserve walaupun rupa bese ajer

tapi bakat mmg terserlah...

Kisah Dongeng ~ Stacy

Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini

Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi

(korus)
Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja

Belum pernah ku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini

Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati


Psst: Bess lagu ni...nak2 bila layan cinta Elysa..jgn lupa setiap malam selasa ..9pm TV3 ...makin lama makin bess lak derama ni...nak2 si Aril I like

12 comments:

mamaNoriz said...

mmg best...
syok je layan...

mula2 tu tak sangka lak stacy leh layan lagu jiwang, tapi sedap gak kan dia nyanyi...

lieyalatif said...

mmg hot si aril tu...ramai dah peminat die....dulu juvana....skrnag cinta elysa plak he he he.....

♥Aien Najwa♥ said...

Lagu niy memang best..sesuai untuk kaum lelaki..hehe..

Delimasari said...

best cite ni

syanasaid said...

suke lagu tu
mula xsangka stacy yg nyanyi
mmg salute kt stacy

mekchu said...

mula2 tak percaya ini lagu stacy sbb selama ni lagu dia kan mcm ganas.. hehehe.. cinta elysa mmg best..

cinonex coreyan said...

boleh la layan dari lagu kenapa bah..hehe
http://www.cinonexcoreyan.com/

ummiross said...

datang bernyanyi-nyanyi bah..

Ms Fai said...

salam perkenalan...suke lagu ni. memang sesuai lagu ni untk cerita tuuu... memang betul pn, makin lama makin bestttt layan cinta elysa...hehe...

Wajah bersih berseri dan kulit lebih mulus

MissViVio said...

wah...mnat la jgak lgu stacy. 1st time dia wat lgu yg slow. slalunya lgu dia rncak je. :)

kakchik@ella said...

KC suka sgt lagu ni.

Rinna said...

Suka dengan lagu Stacy.. best.. :)