Klik Jangan Tak Klik

Friday, September 30, 2011

Perkahwinan Memey & Norman~Aku tau ramai tak suka!!!!

Mula ~ mula mmg tak amik pot....tak koser aku nak buat entry
yelah saperla si Memey ni kan
Diva ker...takat berlakon drama
apa kelasss.....menang award pun tidak...

tapi bila tengok gambo santek!!!
layan jelah!!!
Kira perkawenan luar biase gaklerrr...tengok sponsor
dasat2 kalah Diva no.1
Dato Siti
Atas motif apa wallahualam
mcm2 spekulasi yang keluar
tapi tak siapa yang ada jawapannya

Antara gambar yang menarik minat aku...
Black & White
nampak classic
(dok cakap Mr Y nak amik gambo pose cam gini....kelasssss!!!)

Ini pun aku suka....trend sekarang kot....letak munger besar kat
kepala ....
untunglaaa Memey dapat jadi Cinderella

Gown ni pun aku suka...tetiba terasa nak kawen lagi bley...
tp dgn pasangan yang samalah
nak mamp*SSSSS kalau yang laen!!!

Tapi ada gak gambar yg tak berapa nak lawo.....udah cam mat lampir maybe sbb
rambut style cam gitu...ataupun tak sempat nak pose
or maybe candid!!!!hehe

Yang ni pun sweet sporting anak2 Norman Hakim datang sekali
Cuma Abby aku tak pasti mai ke tak
at least ini menunjukkan
Norman Hakim adalah bapa yang baik...
betullah kata orang...hubungan suami isteri bila2 pun blh putus
tapi hubungan anak beradik sampai ke ahirat...

Takpela kita doakan kebahagiaan mereka dunia & akhirat
dah rezeki depa nak dpt sponsor camni....
yang penting kekal hingga ke akhir hayat

Jangan dah grant2 camni tetiba sekerat jalan....

kita cakap apa2 pun tak guna buat dosa kering ajer....

Psst: Suka tengok gambo kawen....

26 comments:

♥cikmOt♥ said...

hehehe...no komen no komen...

NM02 said...

kesian tgk anak2 masa norman akad nikah tu...

noradzlina.kamdani said...

gambo yg last tu dh mcm lisa surihani plak...
yg gambo tgh press conference tu x cantik la...

el said...

suka tgk baju memey ms sanding kat johor tu baju hatta domat ngan rizaman tu..cantek n gojes..
yg gambar black n white tu...sbb ikut tema..kan New York black n white classic katanya ms kat crown hotel tuh..tp seyes ada yg cantek2 gambarnya ada yg kurengggg...tp seyessss baju vera WANG yg dperkatakan juta2 tu mmg x cantekkkkkk lgsggggg ok....apa yg juta tu pun aii x tau lerrrr...cam tait jek ...hahaha..hebat lg baju2 designer msia lg kanzzzzz

rATu kEBaYA said...

semoga kekal ka akhir hayat

Pupel Liyana said...

EMM TAK SUKA PERKHAWINAN 12JUTA tu.. baju tak cukup kain T_T

Suhami Ahmad said...

atok kena tgk selalu gambor pengantin as inspiration =)

Rinna said...

Tak berapa berkenan ngan couple nie sejak kes dia org dulu..

Tapi dah jodoh moga kekal bahagia laa..dia org nie..

YanaMIB said...

err gini ke weds 12 juta tu? oke bai~ =P

Joy said...

hmm..kurus nye memey ni. nk komen tu aja ;)

ieda said...

yes .. bila tgk anak2 dia terbayangkan abby .. x terbayang betapa perit bila hati seorang wanita insan yg dicintai dilukai

dah ape aku nak cakap punn x tahu .. tapi sedih beb ! .. huhuhu

ratusiput said...

betul2..ckp apa pun tak guna kan wat tambah dosa kite je...pd aku sng je...what u give u get back :)

wawa said...

untung la mereka :)

Nieda said...

Sokong2 . Doakan terbaik aje utk mereka. Dah rezeki memey dpt sposor juta2. Siapalah kita yg nak menilai dia.

Ema said...

no komen + tak suke

ct rahani said...

betul la sis.. sumer telah ditakdirkan.. kiter doakan la yg terbaik utk diorg.. semoga jodoh diaorg berkekelan hingga ke hujung nyawa.. amin..

tiEra said...

sy pown xske memey ngn norman nie...huhuhuhu...apepown moga bahagialah kn..jgn bercerai plak..malu je.

Miss. Tina said...

kita doakan yg terbaik jer utk mereka...

Mr feckry said...

em..doakan mereka bahagia

Cik Ina Do Do Cheng said...

cantik gambar ngan baju dia. semoga kekal dorang ni sampai ke akhir hayat.bab peribadi cik ina tak moh campur, cuma suka je ngan baju -baju dia.anggun gitu

Purply Qielah said...

.. jeles tgok diorang dpat sponsor juta2 .. heheh ,,
btw nice blog laaa .. so ,, colourful !

Ummi Dania Yasmine said...

i tak berkenan keduanya.....tapi tak le sampai kutuk ke aper...tapi tak berkenanlah....

Softtouch [Hanim] said...

pic masa pre wedding tu mmg memey cntik..tp tulah majlis dia ramai yg komen negatif...apa2 pun semoga bahagia hingga akhir hayat

noornazuha said...

x tau nk ckp apa lah.....semoga kekal jeh la kan....

ASSOYFINGER67 said...

Hye Posh:)

Anonymous said...

eeeeeeeeeeeeeee