Klik Jangan Tak Klik

Thursday, September 9, 2010

Posh76 buat ucapan ni

PLEASE SCROLL DOWN FOR NEW ENTRY

Salam semua
Since esok nak raya
so aku pun dah sibuk nak memasak bagai mesti
takde masa nak melayan blog

Jadi sempena hari yang mulia ni
Posh76, Mr Y & Mr Poposh
family ingin
memohon maaf diatas terlebih sudah aku sepanjang aku berblogging
ni...
Kot2 ada yang menyampah tengok gambo2 yang pose kat
sinikan...tapi inilah namanyer blogger pun
apapun sepanjang aku berblogging ni mmg bnyk manisnya dari pahitnyer
terima kasih pada semua
dgn ucapan







Kalau outstation hati2 yer jgn bawak laju...kalu penat rilex dulu
& jgn lupa kirim salam org kampung...untungnyer ada kampung


Psst: Hari ni sibuk nak memasak.....

10 comments:

Dee said...

salam posh..selamat hari raya aidilfitri dan maaf zahir batin juga ye..

Rinna said...

Selamat Hari Raya Posh.. Maaf Zahir Dan Batin..

Mr feckry said...

lu masak ketupat tak

qellissa said...

selamat hr raya posh..maaf zahir batin ye...=)

y@n@ M!B said...

sy x sbr tggu mak sy msk rendang ayam..sy tlg mkn je..hehehu~ =p

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

selamat hari raya beb..

uMMisYa said...

Selamat Hari raya Posh

Lama aku tak tinggalkan komen kat blog ko,walaupun setiapkali ko update aku masuk..hehe..

Mai la raya rumah aku kalau2 ko gi Klang.

IxoR@ said...

posh dearie,

selamat hari raya....

:)

Shafawi Hamzah said...

Selamat Hari Raya :D

-NiD's- said...

chantiknya...seLAMAT HARI RAYA AIDILFITIri sis isma.....=)