Klik Jangan Tak Klik

Tuesday, August 10, 2010

Habiss sudah

Sekian saja cerita pra honeymoon kami di Penang
balik naik bas pulakla

Pada sesiapa yang nak joint my Giveaway Annivesary tu ada masa lagi
takper cari ilham lagi

Inilah stesen bas Penang

Dah kenyang tapi nak gak mengunyah tu
yelah bosan kan tunggu bas
kitaorg sampai pun awal
taula Mr Y punya puncuality
kalu aku nak jer rewang2 lagi

dia takut bas tu tinggalkan kami
tapi bas ni mmg punctuallaa
janji 1.30pm mai tak sampai berapa minit cukup jer org terus jalan
ni yang aku suker
takde nak menunggu lama2 kan

oklaaa tamat sudah cerita Penang
we really enjoy vacation kat Penang
walaupun tak lama tapi mmg bess
insyaallah ada rezeki mai lagi naaa

thanks kat korang yang layan citer aku kat Penang ni
I LUV PENANG
tetiba ajer hehe

Psst: Esok kalau jadi kita dah nak mula berpuasa....nak ucap "SELAMAT BERPUASA" & jgn lupa bangun sahur taw....amin

11 comments:

Shu Shinju said...

posh...stesen bas tu da dekat sgt ngan umah shu.... hehe...

rasa bangga plak jadi org penang...hehe...

Lady of Leisure said...

best kan penang.. lama dah aku tak jejak kan kaki ke sana.. even to i hv my sis n bro kat sana.. anyway, slamat berposa untuk posh sekeluarga..
:)

noradzlina.kamdani said...

lin blm sampai penang lg...

mummysyafie said...

selamat berpuasa Posh...arini sahur aper?

qellissa said...

bestnya naik bas..da lama sey tak naik bas..i pon suka mkn biskut tu..hihihi

rasp said...

sis, "ROCKY" tu fav. sapphire :D
I LUUUUVV PENANG toooooo :)

Softtouch [Hanim] said...

akhirnya abis jgk..naik bas best kan dpt tgk pemandangan..mesti sis pulun tido sbb penat berjalan kat penang..

ieda said...

akhirnya habis jugak entry ke penang ... mcm nieh memang kalau x gi penang punn x per .. hehehe lengkap cukup semua info2 dari mu beb .. :))

NUNU EERA said...

I luv penang 2.. sis x g hard rock penang ke??

NeenaAnuar said...

haruss plan out for penang vacation lak lepas nie!

pstttt.. I pun suke makan biskut rocky tu! :D

Eri-chan said...

raya i balik penang umah kakak..mari berjalan2..hehe