Klik Jangan Tak Klik

Friday, June 5, 2009

OPCOM ok ker



Hai korang nak mintak opinion..kot2 korang ada yg keje kat sini...bukan apa ada member rekomen...yelah aku nikan cam ZOMBIE kat company la ni....aku dah bosan3.....so kalu dah busan tahap kapten GABAN haruslah berhijrah..mana tau ada hikmahnyer...eeelehhh cam dah dapat...aku suka apply keje...tp tang interview tu yg den lomah....lepas tu nak sesuaikan diri lagi.....tapi sampai biler nak dok tang ni ajer..career must move on kan..aku pun tingin mau gaji tinggi punyer...harap pangkat jer tinggi gaji ciput mana leh tahan beb....lagipun company aku la ni pun dah nak pindah...pindah tempat happening lak tu..kalu kasi up sikit gaji takpa....dekat TIMES SQUARE tu...mesti hari2 mau soping...bengkrap den...

Takperlah kalu tak cuba mana nak taukan..yg member aku ni pun dah nak dekat 10 kali bising suruh aku apply....sbb dia kenal dgn CEO tu so maybe leh ler tulun rekomenkan tapi tak janji lah leh dapat ker tidak.....apply jer mana tau rezekikan..korang doa2kan lah yer...resume tak hantar lagi bising saja lebih...haha...

So need u all nyer favor sapa yg ada info leh ler bg komen yek...silap2 aku jadi cam BIMBO...naik pangkat takde masa mau blogging....harus beli laptop nie.....alasan mau laptop sejibik..hehe

No comments: