Klik Jangan Tak Klik

Wednesday, March 11, 2009

Weekend nyer citer daa..

Hi kengkawan lama rasanya tak mengupdate..walaupun dah agak2 suam2 kuku...aku tetap nak update gak..bloggerla katakan...smlm aku saja jer MC sbb aku malas nak tngk muka boss aku termasuk collegue2 aku yg JUNIOR kat sini...lebih sudu dari kuah..aku dah bosan nak tulun2 diaorg nie...tapi mmg aku tak p mana pun...lepak kat umah tak buat per...maybe aku kepenatan pun yer gak sbb my parents tido kat umah smlm....dah tu ari nie urat kepala la terkehel...apa org kata mcm salah tido ker apa tah...padahal aku kena masa mandi pagi tadi..kunun2 nak jogging setempat..last2 amik ko...terkehel terus..

Inilah kisah aku last week...layan

Cari punyer cari last2 aku rembat yg ni. Aku beli ni pun bersebab.Sbb nak p celebrate birthday dinner for my MUM.Tapi gambar masa dinner tak amik sbb ramai naa org pastu mcm biasalah kalu aku dah jumpa adik beradik..tak hengat apa dah...pot pet...pot pet ler jawabnyer...sbb kuar dgn family aku tak leh nak cekci sgt...pakaila inner color itam dgn seluar itam (gambar tiada) sbb terlalu busy jadi organizer

aku tak beli color biru itam ni saja jer gatai nak amik gambo

Yang ni baju aku pakai masa Friday tu...korang tak pernah tngk jadi aku peragakanlah...walaupun colornyer agak meriah..hehehe

Yang ni barang2 yang sempat aku beli....actually nak beli fake eyelash nak p dinner..tak jadik sbb takut kena perli dgn mummy & abah wa tak termasuk adik beradik yg mulut kdg2 terlebih sudah..kalu hubby wa dia ok ajer...

Yang ni pun lawa...tp mengenangkan perut ku yg tak brp nak lawa kupendam dulu hasrat itu...korang kalu betul2 slim baru leh beli baju nie...dia terlampau fit la...aku kena mula exercise ni..smlm tngk THE BIGGEST LOSSER mcmana depa leh kayuh basikal selama 4 jam tanpa berenti...aku nak buat aerobik 1/2 jam pun malas...kena work hard nie...jgn HANGAT2 TAIK AYAM jer..reminder to myself..

Yang nie aku suker...tp entah apa2 tah ada menda lak kat bahagian depan dada..aku rasa cam rimas ajer...tapi baju ni cute...


RESTORAN BBQ CHICKEN

Restoran ni kat JAYAONE...patutnyer nak ker JAYA33...dah tersalah parking ..masuk ajerlaa..sbb dah lapar giler...masa ni i pakai dress hijo kembang ...tak amik gambo berdiri...malulaaa...sejibik macam nak masuk sehati berdansa...try makan kat sini pun sbb depa masak guna OLIVE OIL..aku kan tgh berdiet ...sesuai sgtlaa...

Appetizer...MUSHROOM SOUP Natural bukan CAMBELL SOUP tau

Hubby wa nyer...apa tah nama nyer ...korean charbroiled chicken

Seperti biasa MEM mesti nak posing punyer..ada ker patut hubby wa suruh berdiri posing kat dlm kedai tu...eee tak koser aku ..buat malu ajer...cam kampung ajer..jadi tak dapatlah korang menyaksikan GAUN SEHATI BERDANSAKU...



Yang ni COFFEA ICE...tak best rr...adalak ayak gula tu diasingkan...aku nyer ICE LEMON TEA...kan diet...

Yang ni aku nyer ...CHEF REMENDATION katanya...

Cozy tempat nie...kalu nak romantik2 oklaaa....aku pun cam bersopan santun gitu...control ayu...

Aku bagi 3 bintang ajerla...sbb masa mula2 makan cam excited giler...lepas dah nak habis..cam nak termuntah pun ada...maybe tekak melayu payahlahh kan...hubby wa kt mcm masak KELATE pun ada...manis sikit..padahal ni korean food...tp SOS CILI dia sedap sgt...

Last but not least...update aku untuk ari ni...disbbkan aku telah bersuka ria dgn pemakanan yg agak tidak menyihatkan last week ditambah dgn my parent came to my house.ceh nak salahkan org pulek..sendiri yg tak henggat......

Jadi week day nie aku kembalilah ke pangkal jalan semula dah aku berazam untuk memulakan activiti SENAMAN ku yg telah lama ku abaikan..berat rasanyer badan nie...huhuhu..korang jgn boring ngan aku yer..asik2 cakap mende2 yg sama...buat nyer idak...POSH JGN NAK MALAS@ YER...ROTAN NANTI

BFast
Roti bakar + kopi O
IKO
Green Tea
Mineral water 1 L


Inilah lunch aku untuk ari ni salad spagetti...rasa dia BAEK PUNYER...nak diet nyer pasal telan ajerlahh

THE END...nanti aku merapu lagik...hahaha

No comments: