Klik Jangan Tak Klik

Wednesday, March 11, 2009

TAG BY BHA

Wah nama wa telah dicalonkan oleh BHA...bangga sungguh macam masuk AF pulak..

People to tag :
1. relyza
2. lisa
3. vouge2704
4. POSH76
5. eses

1. Do u think u're hot..
HOT fresh from oven..aku kan suker merapu,melaram apa sajalah yg sewaktu dgn nyer...

2. Upload ur fav pic


3. Why do u like that pic ?
Terserlah "KEGEDIKAN" aku....weeek...takperlah aku syiok sendiri..blog aku suker ati akulaa...hehe

4. When was the last time u ate pizza ?
Last year kot..aku tekak melayu tak minat PIZZA2 nie...

5. The last song u listen to ..
Faizal Tahir - COBA..best giler lagu ni..ari2 dgr tak jemu2 lagi

6. What r u doin rite now beside this ?
layan blogla...kerja dah habis...

7. What name u prefer beside yours ?
aku tingin nak nama NADIA...Yesmeen pun best ...insyallah kalu ada anak pompuan aku letak nama tu...

People to tag :
1. ERA
2. OGY
3. Mrs Nor
4. Umisya
5. LuvMa

8. who is no 1?
Aku suker baca blog dia...meriah gitu...tak habis dgn WULAN hehe..sampai aku pun giler tngk WULAN

9. no.3 is having relationship with ...
Apa punyer soklan daa...mestilah hubby dia...ni cikgu kecek kelate aku...

10. say something bout no 5
Very luving mummy...and rasanya anak mummy gak ni...

11. how about no 4
Dia ni kenai kat cari...geng mendiet..cam aku laaa...

12. and no.2
Aku suker baca blog dia sbb meriah...and punyer taste yg sama deco & dress

oklaaa tu...jawab beb saper yg kena tag tu...

No comments: