Klik Jangan Tak Klik

Friday, March 6, 2009

cam ye ye ajer...


saje jer amik gambo yer yer ajer....OTW balik kejer...tergedik2 amik gambo...hubby mcm bese pening kapla & dok geleng kapla...ingat mlm tu nak p makan kat GHULAM kota damansara...biasalaa laki aku mmg suker tukar2 appointment sabo jerla...so pantang kalu aku overexcited sat lagi mesti tak jadik atau pun tetiba tukar menda lain...tapi nak buat lagu mana sbg isteri yg solehah KATANYER...ikut jelah kepala hubby wa...last kami p makan tomyam ...aku amik mihun tomyam + teh O...aku kan tgn diet...aku tak nak laaa amik gambo..kedai tak glemer...mula2 hubby ajak p KFC...aku dok roaming aduii rosak ler diet ku...takmo2 fast food....dia pun mood tak brp bagus...tak habeh sakit gigi..last balik dinner p cuci gigi...

Aku pun rasa nak buatlaa...dah lama tak buat..bagus tau cuci gigi ni..buang plak..nanti biler senyum menawan...DOC advice twice a year...tapi dpt buat setahun skali okla...dulu keje bank best leh claim...la ni aku tumpang hubby punyerla...
aku suker DOC mamax nie...dia baik...tapi kdg2 kasaq sikit...but actually aku mmg tak suker jumpa doc...tu sbb aku malas nak MC...mcm2 tanya...yg paling best doc setiap kali jumpa aku mesti tanya...sudah kahwin...sudah ada anak...sudah brp lama kahwin...menyampah tul aku doc ni ...brp kali nak tanya dah....

so far diet aku oklaaa...fuyoo mlm tadi aku try makan apple washington tu sejibik...itulah dinner aku...mcm lapar tapi ku tahan...nak diet nyer pasal...

so far diet aku takde apa2 perubahan...camtu ajerlaa...tp satu badan sakit giler2 ni ..la ni tgh jalan mcm org tuo umur 100 tahun...bukan apa nak kejar masa...sabo jela...sakit gila..ini mesti kes tak WARM UP...do terus buat work out...improperlaa...badan lak dah berlemax2....nak start balik siksa betoi....

No comments: