Klik Jangan Tak Klik

Friday, February 27, 2009

langkawi trip

1st Day

Hari ni aku tak bz...keje semua dah kautim..ada sikit2 simpan next weeklaa...alhamdullilah ALLAH permudahkan jalanku amin...biasalah hidup ada turun naik nyer kan...la ni idup aku cam boring sikitlaa...aku la ni cuma jaga makan ajer...exercise tarak....seronok tngk kengkawan lain semakin slim.....takper akan aku usahakan utk workout mcm dulu.....

la ni aku nak upload gambo p langkawi walaupun dah BASI...lama sgt terperap....




Amannyer tngk laut...dlm feri menuju LANGKAWI jeti


Masa nak beli tiket feri



Posing kat Jeti...sempat....



Posing dlm feri...hubby wa dah tangkap lentok ...

Lunch aku ...rekomen korang p sini...sedap & murah & fresh from the sea....aku kena dgn segala mak nenek seafood aku amik RM17..salah kira ker apa ker wallahualam








Minuman kat langkawi best ...self service...minumlaa sebanyak mana pun....heheh



Inilah pemandangan kat tempat nelayan tu....

Perjalanan menuju ker MAKAM MAHSURI....teruklah hubby aku dia tak mo masuk...dia kata boring...takkan aku nak masuk sorang2...last2 tngk dari luar ajer...dia kata dah selalu masuk nak buat per tngk makam..hampeh...last kami p menuju ker " THE LOAF"...restoran MAHATHIR tu....







Nilah tempat dia....ala2 tempat org kaye....perasaan cam kat negara OMPUteh....tp mmg tempat MAT SALEH lepak pun...kat THE LOAF tu tak amik gambo...excited sgt nak try makan kat situ...ala try coffea & bread...sedap banget ada class









lepas tu balik tukar baju....heheh cam citer hindustan lak...
Ni kat CABLE CAR....









Ni lak main dgn RUSA NANI...syiok ooo....aku rasa mcm nak tinggal kat situ jer...






pastu pekena LAKSA POWER...yg direkomen kan oleh CARI.COM...laksa sedapler tapi ada bau yg kureng menyelerakan " bau cow nyer shit"....tmpt pun cam ZOMBIE...




Dinner makan kan pantai chenang....tak enjoy sgt sbb hubby kena diarrhoea...jenuh satu LANGKAWI p cari prune sbb nak mudahkan pemprosesan..dah try mcm2 ubat tak jalan...termasuklaa PIL CHI KER TEK AUN...entah betul ker tak aku spell nie...sampai lembik hubby wa..sian gak...tapi nak layan gak bini dia...TQ DEAR...walaupun tak brp nak happening sbb pegi pun dgn pelbagai masalah..

Mlm tu kunun2 kalu dah sihat nak ler p lepak kat restoran PAK ARAB...last2 dua tertido..so PART2 akan disambung....letih main dgn RUSA...sampai mimpi CIK RUSA NANI YG COMEL SGT...

P/S: Korang jgn "termuntah" tngk aku.....biasalah ada penyakit pantang nampak camera...bukan setakat camera dgn video2 pun aku conquer

1 comment:

E-RA said...

bestnye ko p cuti eh...aku dh lama xpergi cuti2 malaysia...