Klik Jangan Tak Klik

Monday, January 16, 2012

Sate Kajang Sekali Sekala Pekena!!!!

Suka lagi sbb apa Monday leh buat entry
"Wordless"
hehe
tapi tak jugak cam bese aku tetap nak berkata2...
layan sate...
tak dpt kajang....outlet jelah
teh tarik!!!

Last but not least hampeh!!tak sedap!!!!!!!grrrrrrrrrr cam makan getah hokey!!!

Kalori sate secucuk ialah
35kal....
paling bnyk aku blh makan 5 - 8 cucuk dgn syarat jgn makan menda lain...
kalau tak pengsan...bagi aku sate kajang tetap terbaek...kurang lemak...
walaupun lemak tu mmgler sedap tapi aku sbbkan takut melekat
dlm badan jadi aku buang ....

Psst: Happy Monday Bluess!!!!!!

17 comments:

NURULHANIF said...

sedapnya. sy pun bru g mkn 2mgu lepas.. tp yg ni kat mana.. bukan kat kajang tu ke?

normi nieza said...

sdap tu satey..:)

Mimy Hamid said...

aku suka kuah satay sahmuri...terbalik lak posh akusuka satay ada lelemak banyak..aduss makan sedapp..isi tu kureng..mana la tak berlemak aku ni

Bitt (double IS) said...

sedapkannn...saya kalau malas semua batang saya keluaran gaulkan semua dengan bawang dan timun dan kuah kacang...hehehehhee yummehhh

Hanis Azla said...

dah lama tak makan satay kajang wp duduk dekat dgn kajang.. he..he..

ratusiput said...

tp kalau kena sate yg sedap..mmg lupa kalori sme... :)

el said...

betul tu sate kajang terbaekkkk
w/pun ada kata skrg x bape nak umphhh hehehehe

teh tarik mmg wajib eh posh :)

adarnadzmie said...

suka satey yang tak der lemak...
sekali sekala turun KL berkursus mesti pekena satey kajang ni...best jugakkk...

Shibam Jelita said...

akak yg duduk dekat dgn kajang ni pun tak berkesempatan nak ke kajang makan sate :)

ibh said...

Uihh!!!..SATE..lapooo jadinya. Lama tak makan sate.

rATu kEBaYA said...

satay kajang memang terbaiklah.. Tapikan suka satay yang ada lemak2 sikit.. erm.. tang tu.. kalau sepuluh cucuk pun tak perasan.

Rinna said...

Suka jugak layan sate samuri tuh... kalau ke kajang mmg pergi ke situ ler..

ct rahani said...

sedapnya satay.. petang2 camnih klu BW nampak apa2 makanan pun sedap.. huhu..

mamaNoriz said...

eeee, mahal sate kajang kan tpi sodap!

dah bertahun tak makan...huhuu


erk, byknye kalori...huwaaa

Hanif said...

lama tak makan sate kajang...

Mr feckry said...

lu ni, tolong la jangan amek gambar makanan dekat2, terliur wa nengoknye

Delimasari said...

lama xmkn sate ni