Klik Jangan Tak Klik

Monday, March 16, 2009

AF punyer citer

Saja jer nak komen sikit pasal konsert AF7. Tapi sebelum tu aku nak citer pasal AF yg lepas2 dulu. Banyak2 AF yang aku paling buang tebiat tak boleh berpisah langsung ialah masa AF6 tak pernah jadi FANATIC FAN aku jadi masa tu aku giler dgn RIZ. Start minat giler masa dia nyanyi lagu ANUAR ZAIN " Ketulusan Hati" masa tu tak minat gak dgn AF. Sbb malasla nak tngk sbb AF5 pun tak beh...last2 biler dgr sore dia terus terpikat tak tgnk lagi rope dia. Cuma ada dgr dia kan yg paling kontroversi. Lepas tu lagi bertambah minat bila dia nyanyi lagu " Dari Sinar Mata" lagilah bertambah meroyan aku minat kat dia. Tapi cuma satu jer aku tak berkenan mamat nie..badannyer yg berpetak2 tu..kalu dia kurus mesti hensem punyer...sampai hubby aku pun phening. Imagine aku sanggup perabih kan duit company aku utk AFUNDI RIZ sehinggalah dia menjadi NAIB JORA..itu sbb AFUNDI aku ler tu hahah....sampai aku sanggup p konsert..berasak2 masa konsert final tu tp hubby aku dgn penuh kesabaran dia layan ajer kenah aku walaupon aku tau dia tak brp minat. Tapi hubby ada bg syarat kalu mau pigi boleh dgn syarat jgn menjerit2 & terkinja2 yer..aku pun janjilah..tapi sampai kat konsert mana leh tahan beb..harus aku jerit RIZ..RIZ...sampai nak terkeluar anak tekak berlawan dgn fanatik STACY and sampai hubby aku pun tak leh nak control dah.

Tak cukup dgn itu aku jadi FAN CLUB RIZ..tak kisah lah apa saja yg berkaitan dgn mamat nie...semua aku joint..giler betul...sampai aku kena belasah kaw2 dekat CARI forum thread apa tah aku tak ingat..gaduh2 dgn fan club lain...mcm2 budak2..macamlah RIZ nak bayar aku kalu aku back up dia....Tapi tu dulu lepas tu aku insaf..tak koser aku nak minat beria2...mengabihkan boreh ajer..tapi aku PELIK naper aku leh jadi lagu tu.. Aku ingat lepas AF dia akan transfom jadi macam KEVIN ZAHRI seperti yg dijanjikan masa kat diary..tp aku tngk macam tu gak..tapi baru2 ni aku baca kat murai.com. Ajai puji dia melambung tergerak gak aku nak dgr lagu.. tngk dalam video clip tu macam dah hensem aje....leh la minat balik.

Citer pasal AF7 pulak....apasal boring sgt yerk..takde sorang pun yg berjaya menambat ati aku...
malam tu aku keraskan gak ler ati aku tngk AF7..walaweii first2 aku tngk Adila...aku dah boring apa kena minah ni ...lembik semacam...aku bertahan lagi...pastu tak saper la mamat ni yg tinggi2 tu..alahai boring gak walaupon lagu tu sedap "TERIMA KASIH CINTA" ..pastu mata aku segar balik bila ZIZI nyanyi lagu MOLEK walaupun aku dgr asyik pancit ajer...tp tone sore dia beh HUSKY beb...tak cukup stamina kot...pastu ISMA kot akak TOMOK..dasat family ni ...aku respect dgn ISMA walaupun anak 5 body dia selim tu..sore dia sedap tapi lagu tu cam boringlah...buat aku ngantuk...last2 biler dah semakin boring aku tngk CEREKARAMA..KU MOHON...lagi best layan punyer layan sbb iklan aku tekan AF KONSERT balik...masa tu HAFIZ nyanyi..bukan main pujian melambung kat mamat ni...dia kan ala2 GUY SEBASTIAN sbb rambut kinting nyer yg kembang tu...pastu boring tukar channel...tngk AISHAH lak...sore dia sedap...tapi aku rimaslah tngk dia asyik melatah biler dlm diary...pastu tunggu turn RUBISA...aku mmg dah minat TONE sore dia & attitude ...tak tau naper or maybe sbb dia nyanyi lagu fav aku MATAHARIKU...classs beb...
Last skali adik IZWAN PILUS...ARIL..ya allah mcm lipas kudung budak nie ..tpi aku tak minat gak..aku agak kali ni aku minat RUBISA...so far takde pelajar lelaki yg boleh buat aku crazy macam time RIZ dulu...so this year no AFUNDI from aku laa jawabnyer...

Juri lakk - apsal p amik EDDIE tu...dia ni reti komen ker tidak..asik2 awak ingat saya lagi...
Dato Khaty lak..semua ok..All the best...
Adlin gak yg biler dia komen ada laa berasas sikit..cuma dia asik perasaaan dgn pertunangan dia...ala kecoh betoi...

Overall konsert ni membosankan...diary pun bosan...tahun ni aku perasan depa takdak TAGLINE...

No comments: