Klik Jangan Tak Klik

Thursday, May 6, 2010

Meroyan sudah

Salam u all korang jgn marah yer
naper aku tak leh lah nak melawat umah korang


Inilah penyebabnyer hampeh tul
tiap kali aku tgh syiok nak masuk
blog korang
ajer dia jadi lagu ni
mangkuk ayun tullah
dah ler aku tak pandai IT
tak tau nak buat lagu mana
ada saper2 yg pakar IT leh tulun tak


Nilak meroyan kedua I need a vacation
letihlah...mcm2 hal
so I need a rest penat sgt ni
tgh survey mana2 yg bess ni
nak snorkelling ker nak soping ker nak sejuk
kira budget dulu
hehe

Kalu PC aku ok mau aku tak meroyan update 2 entry sekaligus
dah ler nak kene layan new staff
adoiii lagi ler potong stim
huhu



Psst: Aku tgh surf cari jalan camna nak kasik tenet aku ni ok balik huhu






21 comments:

NeenaAnuar said...

memang ade masa blogger memang senggal!

vacation! oh i loikkee!!? gie snorkeling lar... dpt mententeramkan jiwa & raga taw! hehehe.. :D

[z@ck] said...

sronok kalau pi bercuti..hilang stress
=)

myQza said...

alah.. jgnlah meroyan..

nanti poposh takut!!

☆ lieya latif ☆ said...

mmg bengang sis kalo tenet buat hal...spoil mood kite satu hari kan heheheeheeh...

betul2 ....dah petghan tahun ni otak pun dah mule nak tepu...perlukan cuti jalan2 release kan tensin kan sis

Lady of Leisure said...

patut la lama tak nampak ko hehe... btw, bestnya nak pi snorkeling... bawak aku sekali plis heheheh

sueanne said...

Erkk..intenet sis problerm?...

Nak tolong tapi tak tau nak tolong camner..heheheh

mama affan said...

jgn meroyan dulu..p cari pakar dulu..hehe..

attyfir said...

dah okeh ke lom posh tenet nya .

ratusiput said...

aku pun ngah menanti2 nk g vacation ni.tp g dekat2 je sbb hubby aku cuti tak lama.10 ari je.aku plan nk g tioman atau redang.

yanamib said...

sis pakai tenet kt opis kn?
sy pn tgh pk2 nak holiday nih..tenangkan minda dan jiwa..ewah..huhu~ ^_^

Rinna said...

Kalau dah tensen gi laa holiday..rehatkan minda tuh..so bila balik dari holiday..dah kembali fresh kan .. :)

rasp said...

i pun spesis 'Blind IT'...
tak dpt den nak nolong....

Unknown said...

jgn meroyan, kang takde ubat....sape nak tolong?
biasa la tu internet ni..pagi ni abg akak hentak2 meja sb problem komputer....hehe...sabar ek..

papabear said...

internet conenction problem kot... streamyx ker?

Ashikin said...

posh nk gi vacation? yayy bestnya. gi la pulau2 ke apa ke. kene destress. pastu sampai sana g mkn2. syoknya!!! kalo jd, i wish u a happy moment there!

Pepel BoNda AmaNi said...

memang kadang2 blogspot ada prob jugak...aku yang budak it nie pun rasa nak hempuk2 jerk pc klu dia datang sengal gitu..
wah nak g vacation ke??nak itut..hehehehhe..

Dee said...

biasa ar tu..kdg2 mmg gitu..gi tioman sis..best..or pulau2 kt pantai timur cam redang, kapas, perhentian..best giler..

ieda said...

hermm beb .. den punn selalu ada prob ngan tenet dan blog .. tapi dulu malas ... skrg dah kembali ceria .. :)

Delimasari said...

oooppp === jgn meroyan lebih222 tau poshhhhh.... relaxxxx

Mimy Hamid said...

ko panggil la budak IT

Khairun Nisa Jalani said...

jom snockeling kt redang.. nisa da nk g 20hb 5 ni.. tenang kan jiwa tanpa pkir kan benda2 pelik dlm idup.. :)